A DICE hivatalos blogbejegyzésében adta tudunkra, hogy e héten várható a Battlefield 3 első jelentősebb javítása, mellyel végre megszűnik a stabilitási gondok egy része, a fegyverek kiegyensúlyozottabbak lesznek (végre nem vakulunk el teljesen a mordályra szerelt lámpa fényétől), finomítják a kezelőfelületet és a csapatirányítási interfészt is. Több olyan opciót dolgoznak át, mely a rajongói visszajelzések alapján létfontosságúvá vált.
Remélhetőleg a Battlelogon is megszűnnek a gyatra szervercsatlakozási hiányosságok, valamint a negatív egérgyorsulást is eltávolítják. A PC-tapasz a héten várható, míg a konzolos javítások még a minősítésre várnak - vélhetőleg csak pár napos kiesés lesz ebből.
Plusz javításnak jöhetne, hogy ha az életünk lecsökken 60-40% köré akkor is látszódjon valami a képernyőn ne kelljen állandóan sasolni a sarkot. Vagy legalább színeződjön ez a jelölés. Aztán én 24 éves vagyok 22es monitoron játszok 1680x1050-be de olyan hangyafasznyi minden betű meg jelölés, hogy egyszerűen elfárasztja a szemem 1 óra játék után. Beletehetnének eggyel nagyobb betű és jelölésméretet, mert ha csökkentem a felbontást az nem az igazi. Aztán lehet javítgatni azt, hogy az ember lába átlóg a falon és le lehet ugy lőni, jöhet egy kis fegyo+kieg balance, és 1-2 INGYENES map se ártana.
Battlelog meg egész jó cucc lett, szerintem az origin inkább felesleges... Már furcsának hat, hogy anno a BF2-vel minden ilyen hülyeség nélkül is milyen jól lehetett játszani...De hát ez a jövő..hurrá...:/
olyan erzesem van mintha jégen
lenne,ezen is lehetne javitani
csak kirakom a haztetore otthagyom és aki arra jon annak annyi mert mindig van a levegoben 1 copter vagy gep aki leveszi a (lánc)talpárol a baratsagtalan vasakat:)///persze ritka a jo szerver de mindeki megtalálja a maga izlésének megfelelot:)
Amin viszont tényleg változtatni kellene vhogy az a Mortar aknavető...mert az vmi eszement szemétség h a flagnél lévő ember a pálya túloldalár lövöldöz azzal a szarral. +1kis battlelog finomhangolás
Ennél sokkal nagyobb probléma sztem az infantry pályákon az rpg áradat és az USAS 12 robbanó lőszerrel, merthogy ezeknek semmi köze a gyalogos harchoz és a taktikus játékhoz az is biztos... Na ez a noob vagyis az aki meg se próbál jól játszani, csak feljön darálni és azt hiszi a counqest meg a rush is egy deathmatch és az a lényeg,h hú de jó statom legyen.. szánalmas.
A másik probléma pedig a mortar, főleg a Seine Crossing és a Grand Bazaar pályán, mer ott szűkebb a játéktér és nagyobb eséllyel lő telibe a kezdőjéről ahova egyébként be se tudsz menni,h leszedd mer a játék nem enged bemenni a ellen bázisára (persze teljesen joggal) de ez így ilyen formában nagyon nem tuti. Én ezt is ahogy amúgy az összes járművet lőszerlimitelném, mer mi az már,hogy végtelen van belőle...? A következő az lesz,h a fegyókba is végtelen lőszert tesznek? vicces. Na ez megint noob. Amúgy pedig imádom a gamet a kis hibái ellenére, asszem a bf4-ig kb ez lesz az egyetlen amivel rendszeresen képes vok játszani. Akárki akármit mond, ez a game a leglátványosabb, legösszetettebb, legsokoldalúbb online fps jelenleg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.