Nem lesznek többé arctalan ellenségek a Ninja Gaiden 3-ban - vagyis lesznek, de némelyik rosszfiú már nem csupán maszkban lébecol. A Team Ninja azt szeretné, hogy a monoton szeletelés helyett némi érzelmi hatással is szembesüljenek a játékosok. Erről (is) szól az első fejlesztői napló.
Mutasd a pofád - dübörögte Ryu, miután lekapta a kedves delikvens maszkját és belenézett a hitvány gazember szemeibe. Bizony, a Ninja Gaiden 3-ban nem arctalan ellenségeket kell felszeletelnünk, ebből a szempontból a játék mindinkább utat talál a szívedhez. A Team Ninja szakemberei kicsit unott arccal magyarázzák azt, hogy a játék célja az, hogy milyen érzés valakit levágni egy katanával. Vélhetőleg ugyanolyan, mint az előző két részben, csak most hümmögünk is egy sort a halálos szúrás kivitelezése előtt. A játék márciusban startol Xbox 360-on és PS3-on.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.