A Ninja Gaiden 3-at és a Dead or Alive-ot készítő Team Ninja egyik fejlesztőjét, Yosuke Hayashi mestert faggatták a Wii U jelenlegi helyzetéről, aki nem habozott beszélni. Persze konkrétumokat nem mondott, pusztán annyit kötött az orrunkra, hogy szerintük nagyon könnyű fejleszteni a Nintendo konzoljára, körülbelül ugyanaz a szint, mint az Xbox 360 és a PS3 - szóval feltételezhetjük, hogy a hardver is hasonló lesz.
Hayashi elmondta, hogy a hardver ettől függetlenül még nem végleges: a Nintendo folyamatosan kikéri a játékfejlesztők véleményét, és ez is meg is mutatkozik majd a végterméken, mert jelenleg is több dolgon változtatnak a specifikációkkal kapcsolatban.
De mi a helyzet az érintőképernyős kontrollerrel? Hayashi szerint körülbelül úgy működik, mint a Nintendo DS képernyője, amivel már van tapasztalatuk a Ninja Gaiden: Dragon Swordnek köszönhetően. Ebből is szeretnének egy-két dolgot átemelni a nagykonzolos verzióba.
A lényeg: a programozhatóság nehézségéből vagy hasonlóságából nagyon nagyon kevés infót lehet megtudni arról, h mennyivel erősebb a Wii U.
Ki tudja, lehet pont így akarták, kíváncsiak voltak a nép véleményére.
Inkább azt, hogy az architektúra lesz hasonló...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.