Az EA Partners vezető producere, Jeff Gamon megerősítette, hogy a Syndicate online pass nélkül érkezik, a használt játékosok mindennemű extra költség nélkül hozzáférhetnek majd a játék kooperatív módjához. Gamon szerint az volt a céljuk, hogy minél többeket bátorítsanak a co-op kipróbálására, ehhez pedig az szükséges, a lehető legkevesebb akadályt gördítsék a játékosok elé.
Az Electronic Arts üzletpolitikájához ugyan hozzátartozik az online pass bevezetése, a független stúdiókat felkaroló EA Partners programban résztvevő projektekre ez nem vonatkozik, ezekben az esetekben mindig az érintett stúdió dönthet a kérdésről - márpedig a svéd Starbreeze nem kért az online passből.
Az, hogy a Starbreeze ennyire erőlteti a kooperatívot, nem véletlen: a játékidő tetemes részét, 6-7 órát teszi ki a kilenc pályát ígérő co-op, kompetitív multiplayer pedig nincs, ezért a fejlesztők érdeke az, hogy a játékosok ebben a játékfajtában üssék el az idejüket.
A Syndicate február 24-én érkezik, bónuszként álljon itt öt új mozgóképes anyag a játékról! Köszi, giga321!
ha azt veszem ,ott iszonyat nagy darálásokat végeztem izometrikus nézetből, meg lángszóróztam
itt ugyanazok vannak, csak fps-ben
plusz itt is agyon lehet tuningolni magadat
1 dolog nem világos és esetleg attól lehet forogni a sírban. Az eredetiben nem mindig szabadott darálni. Követnis kellett a célszemélyt.
Az irányítás nehézségét leszámítva, sztem nagyon dúrván fest az összkép.
Annyira nem vészes, max nem premieres.
Leszedtem a Syndicate demót. Szerintem kegyetlen fos, de a story részét majd kipróbálom.
De egy online co-ophoz csúnya lenne az Online Pass...
kár
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.