A Ubisoft Shanghai egy újabb fejlesztői diskurzus keretében taglalja nekünk, hogy pontosan mit is kínál az I Am Alive a túlélésért vívott harcon felül. Nem egyszerű akciójátékkal lesz dolgunk, vigyáznunk kell az erőforrásainkra és bizony kemény döntéseket kell hoznunk.
Az I Am Alive nem egy esztelen TPS posztapokaliptikus környezetben. Az első koncepciók alapján arra kényszerít bennünket, hogy a nehezen megszerzett erőforrásainkkal jól gazdálkodjunk, kemény döntéseket hozzunk, miközben persze a harc sem maradhat ki a repertoárból. Nem minden helyzet torkol vérontásba, elvégre ha okosan blöffölünk, elkerülhetjük az összecsapásokat. A túlélőjáték március 7-én jelenik meg az Xbox Live-on, nem sokkal utána érkezik a PSN-es változat is.
"Sok buzi pc-s ugat, hogy kell bazze, de úgyse veszik meg a seggfejek, csak letöltik. Lehet, hogy 12 ember 3 hónap alatt át tudná írni, de ha a kis pöcsök csak 50'000-et vesznek belőle akkor úgyse hozza vissza a befektetést, szóval kapjátok be pöcsök én leléptem..."
Nagyjából ennyi...
Sajnálom, hogy az uborka úgy gondolja, hogy nem éri meg kiadni pc-re (valószínűleg nem is vennék annyian, mint a BF, AW, ME, vagy Skyrim-et), de ha elmenne belőle egy 75-100e már visszajönne a befektetés, csak hát kérdéses, hogy ennyi elmenne-e... Sebaj, majd kérek kölcsön boxot... :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.