Bleszinski szerint ugyan nem kell a multiplayert mindenképp beleerőltetni abba, amibe amúgy nem illene bele, de például a Dark Sould megoldását kreatívnak és okosnak tartotta. Bleszinski úgy vélem a nyugati játékoknak ma már az egyik legfontosabb része a multiplayer, amely összeköti a játékosokat, így Japánnak is ebben kellene erősödnie.
CliffyB példának a Vanquish-t hozta fel, szerinte ugyanis hatalmas bűn, hogy a játékból kimaradt a multiplayer, hiszen a játék stílusa egyébként fantasztikus volt: "Sokszor mondtam már, hogy ha a Gears egyfajta vadnyugati szénszállító vonat, ami döcög előre, akkor a Vanquish a japán bullet train."
Másik példának pedig a Shadows of the Damned került elő: Bleszinski szerint a játék megfelelően őrült és vicces volt, de a fejlesztők részéről hatalmas hiba, hogy semmilyen kooperatív lehetőség nem került bele.
Pl: Morrowind, multi nélkül is hónapokat toltam vele.
Pl: Medal of Honor (az új) , a single egész jó volt, a multit megnéztem oszt uninstall
De ahogy előttem írták, inkább csinálnának normális hosszú játékidejű játékokat és nem a sok hülye DLC-t adnák ki a megjelenés napján amelyeknek a fele se éri meg az árát.
Ezek a közelmúlt (~1-1.5 év) játékai amik még bőven aktívak, a jelen címei és a közeljövőben megjelenő darabok nagyjából. Azt hiszem aki ebből nem tud választani, az ne játsszon ilyesmivel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.