A The Elder Scrolls Online game directora, Matt Firor beszélt arról, hogy mára már lejárt lemez, hogy ha a játékosok csoportokban állnak neki szörnyeket hentelni, akkor csak egy megölt szörnyért csak az egyikük kap jutalmat. A TESO-ban, és az MMO-k következő generációjában szerinte minden játékosnak egyformán kell jutalom és XP, ami így bátorítja az embereket a barátkozásra és az egymással történő interakcióra.
Egy másik példát is említett Firor, melynek lényege, hogy a játékosok elé úgy kerüljön oda a tartalom, hogy észre se vegyék. Eddig, ha a kalandozásaid során láttál egy romos tornyot, nem mentél be oda rögtön, hanem előbb megkerested a közeli várost, hogy felvehesd a küldetést, ami oda szól, és így megkaparinthasd majd a jutalmat. A TESO-ban azonban rögtön odamehetsz a számodra érdekes helyszínre, ott maguktól elindulnak majd a megfelelő küldetések, vagy küldetéssorozatok, és bőven elég, ha később látogatod meg a várost - "Nem kell egy bevett sorrendhez tartanod magad." - fejezte be a direktor.
A The Elder Scrolls Online fejlesztőinek ígérete szerint a játékuk az MMO-k következő generációját képviseli majd, mely számos változtatást ígér a jelenlegi bevett szokásokhoz képest. Ezen felül igyekeznek megtartani a sorozat ismert és bevált küldetésrendszerét is.
Vicces, mert jelenleg is a TES3:Morrowind-el játszok (igen, ahogy írom, csak tálcán van éppen); és semmi hasonló akadályt nem tapasztaltam a 3 dwemer rom után sem. Biztos elfelejtették bezárni őket...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.