Egy friss európai felmérés szerint a fiatal gyerekek több mint a fele napi rendszerességgel játszik gépen, körükben a legkedveltebb a PC.
Egy friss európai felmérés szerint a fiatal gyerekek több mint a fele napi rendszerességgel játszik gépen, körükben a legkedveltebb a PC.
A felmérést készítő cég emberei kereken 4000, 15 év alatti fiút és lányt kérdeztek "gémelési" szokásaikról. A résztvevők 61%-a saját bevallása szerint naponta több órát tölt videójátékokkal, és most tessék figyelni, a körükben még mindig a PC a nyerő! A felmérés szerint a gyerekek nem az ár miatt döntenek a megvételre kiszemelt játékról, hanem, hogy mennyit és mit hallottak róla pl. az interneten. Az eredményből kiderült továbbá, hogy mindössze 12%-uk használ másolt programokat, a 13-15 év közöttiek költenek a legtöbbet játékra, sőt akadt több olyan 9 év alatti fiatal is, aki rendszeresen erre költi a zsebpénzét. Apró érdekesség továbbá, hogy a fiatal gamerek 29%-a aktív internetező is.
Új játékok: a fiatalok 32%-a barátaiktól, 26%-a reklámokból és 11%-a a TV-ből értesül 1-1 új játék megjelenéséről. A fiatalabbak leginkább szüleiken keresztül szereznek infót 1-1 friss cuccról, míg az idősebb teenagerek rendszeres látogatói a nagy áruházak videójáték osztályának.
Reklámok: a megkérdezettek 92%-a látott már videójáték reklámot, 62%-a pedig a TV-ben is találkozott már ilyennel. 15%-ukat érdeklik az interneten elhelyezett, játékokat népszerűsítő bannerek, és mindössze 11%-uk figyel fel a nyomtatott magazinokban elhelyezett reklámokra.
A felmérést készítő cég emberei kereken 4000, 15 év alatti fiút és lányt kérdeztek "gémelési" szokásaikról. A résztvevők 61%-a saját bevallása szerint naponta több órát tölt videójátékokkal, és most tessék figyelni, a körükben még mindig a PC a nyerő! A felmérés szerint a gyerekek nem az ár miatt döntenek a megvételre kiszemelt játékról, hanem, hogy mennyit és mit hallottak róla pl. az interneten. Az eredményből kiderült továbbá, hogy mindössze 12%-uk használ másolt programokat, a 13-15 év közöttiek költenek a legtöbbet játékra, sőt akadt több olyan 9 év alatti fiatal is, aki rendszeresen erre költi a zsebpénzét. Apró érdekesség továbbá, hogy a fiatal gamerek 29%-a aktív internetező is.
Új játékok: a fiatalok 32%-a barátaiktól, 26%-a reklámokból és 11%-a a TV-ből értesül 1-1 új játék megjelenéséről. A fiatalabbak leginkább szüleiken keresztül szereznek infót 1-1 friss cuccról, míg az idősebb teenagerek rendszeres látogatói a nagy áruházak videójáték osztályának.
Reklámok: a megkérdezettek 92%-a látott már videójáték reklámot, 62%-a pedig a TV-ben is találkozott már ilyennel. 15%-ukat érdeklik az interneten elhelyezett, játékokat népszerűsítő bannerek, és mindössze 11%-uk figyel fel a nyomtatott magazinokban elhelyezett reklámokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.