Csak jövőre jelenik meg az új Amnesia

  • Írta: fojesz
  • 2012. július 13.
  • Csúszás
Link másolása
Az előzetes tervekkel ellentétben mégsem jelenik meg idén az Amnesia: A Machine for Pigs. A csúszást a játékot fejlesztő csapat kreatív igazgatója erősítette meg egy interjúban, az indok természetesen szokásos: kell még egy kis idő ahhoz, hogy tökéletes legyen a végtermék.

Dan Pinchbeck, a thechineseroom kreatív igazgatója a GameZone-nak adott interjúban árulta el, hogy az Amnesia: A Machine for Pigs az eredeti tervekkel ellentétben nem jelenik meg idén Halloweenkor, helyette valamikor 2013-ban várható a premier. Pontos dátum még nincs, indok viszont van: Pinchbeck szerint a fejlesztőknek a minőség az első, és ezért úgy gondolták, ráfér még néhány hónap csiszolgatás a projektre.

Az Amnesia: A Machine for Pigs a szép sikereket elért Amnesia: The Dark Descent folytatása lesz, igaz, nem közvetlenül kapcsolódik össze a két játék, csupán az univerzum közös. Ahogy arról beszámoltunk, a játék koprodukció lesz: a Frictional Games mellé a Dear Esther nevű indie fejlesztést is jegyző thechineseroom is csatlakozott.

19.
19.
Papus
#18: Ha nagyon megszorultál,akkor elég volt kimenni az ajtón majd vissza és voila:eltűntek az ocsmányságok.A játék viszont ettől még elég nyomasztó hangulatú volt,én sem fostam magam szét annyira,de a gombóc mindig ott volt a gyomromban.Várom a folytatást!!!
18.
18.
rico88
#9: Egyet értek. Nagyon jó hangulata volt, de nem volt félelmetes. Meg se érte bujkálni a szörny elől, gyorsabban haladtál, ha hagyod hogy elkapjon és nyugodtan játszhattál tovább. Pedig maga az ötlet jó volt, csak könnyű volt kijátszani a játék logikáját. Nem sok horrorjátékkal játszottam idáig, de azok közül ez volt a legkevésbé parás, de az biztos, hogy kreatívak voltak a készítők és jó játékot raktak össze. Várom a folytatást.
16.
16.
kontakt
#14: Inkább nyomasztó, nagyon magányos légköre van.Az a baj, hogy nem tudok mondani neked ilyet, nem találkoztam még igazán félelmetes játékkal.
Talán a réges régen megjelenő clive barker's undying, abban voltak nagy pillanatok.
Nekem a mai napig a kedvencem a Manhunt, az se félelmetes, viszont annál nyomasztóbb játékot még nem láttam, de csakis akkor ha a noiseFX be van kapcsolva a grafikán.
15.
15.
laktaz
Az előző részben nekem csak az eleje okozott gondot, némi nehézséget, de hála istennek már az elején kiismertem a logikáját, és már tudtam mikor találkozom ellenséggel, hányszor, mennyi ideig....
Ez után már nem is kellett bujkálnom nagyon... Remélem ezt azért megoldják a 2. részben, és félelmetesebb lesz...
14.
14.
KENKILL
Na ennyit arról, hogy idén még lesz valami értékelhető horror cím. Nagyon vártam már, kár, hogy csúszik, de persze még mindig jobb, mint ha félkész cuccot adnának ki. Azért van egy-két komment ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni.

#7: Hát nem tudom te mikkel játszol, de ha ez neked nem volt rövid akkor te valami lassított verziót játszhattál. Én végigtoltam sokszor, mindent összeszedve, körbenézve és elszarozva sokat a logikai feladványokkal, de még így sem tartott egyszer sem tovább 6 óránál. Sokszori végigjátszásra meg ugye az ember kiismeri a helyszíneket meg a scriptet, úgy még 4 óra sincs.

#9: Nem volt félelmetes? Jó cikkhez kommenteltél? Ember neked aztán vasból lehetnek az idegeid. Azért kíváncsi lennék, mondjál már valami félelmetest, ha neked ez nem volt az :D Komolyan!

#11: Erősen kétlem, hogy lenne konzolverzió, a nagy sikerek ellenére ez még mindig egy kisebb költségvetésű cég. Nekik PC-re éri meg, és milyen jól teszik. Mindig mondom, egyszerű a gyógyír a warezra: minőségi játék. Megveszik.
13.
13.
Mortician
#12: Ha sokáig vagy úgy sötétben, hogy egy ocsmányság ólálkodik a közeledben, akkora főszereplő pánikrohamot kap, amivel felhívja magára a figyelmet, és ebben az állapotban szinte járni se tud. Biztos halál.
12.
12.
thelegendary
#7: egyet nem értettem viszont ezzel e megörüléssel kapcsolatban....
próbaképp elbújtam egy sötét sarokban (0 fénnyel) és magára hagytam a karaktert vagy 30 perre. Azon kívül hogy néha besípolt a füle vagy a földre rogyott (ami után felállt persze) semmi extra nem történt, tehát nem tudom mi értelme ennek az effektnek?
11.
11.
Vopesz
Remélem a konzolverzió miatt csúszik...de jó lenne...
10.
10.
rics92
#9: Tyhű akkor a 2. részt se viszem ki, ha teljesülnek elvárásaid XD
9.
9.
kontakt
Egy bajom volt az első résszel, hogy nem félelmetes : (
Bízom benne, hogy a 2. részben ezt korrigálják.
8.
8.
rics92
#5: Nyuszi vagy McFly? Amúgy én még az 1-et se merem kijátszani nemhogy még majd ezt XD
7.
7.
herlius
#1: Nem volt az épp annyira rövid. A logikai feladványokkal néha bizony el lehetett vacakolni, a pályákon pedig eleve nem lehetett veszettül futkározni, hiszen bármikor bele lehetett botlani egy szörnybe. A keresgélések is időigényesek voltak, főleg a lámpaolaj utáni nyomozás volt fontos, ha nem akartál rövid idő alatt "megőrülni". Én személy szerint eléggé hosszúnak éreztem, pláne, hogy a tömény para-feeling miatt nem mindig bírtam hosszú órákra belemerülni. Én sem ma kezdtem ezt a műfajt, de bizony volt pár láblevizelős rész benne:)
5.
5.
Stranger
Ugysem mernék rajta játszani... höhö
4.
4.
JacoB
ÁÁÁÁÁ nagyon várom mááár :D
3.
3.
thelegendary
2.
2.
Isaac42
Én már nagyon várom :) Csak el ne rontsák!
1.
1.
norbi1989
Ha lesz olyan félelmetes, parás és talán félelmetesebb, mint az első rész akkor nem baj, hogy csúsztatják sőt akkor jobb is. Első résszel csak egy bajom volt, hogy piszok rövid volt remélem azért ez valamivel hosszabb lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...