A Half-Life 2 City 17 néven ismert helyszíne talán egyike azoknak a pályáknak, amikre bármikor szívesen visszaemlékszünk. Antonovnak köszönhetjük a designterveket, de ő alkotta meg a combine katonák kinézetét és járműveit is - kétségtelen, hogy sokat tett hozzá a Half-Life univerzumához. A szakember viszont kilépett a Valve-tól, mert szerinte a stúdió egy sokkal nagyobb céggé nőtte ki magát, ő viszont egy kisebb, átláthatóbb csapatra vágyott, ahol nem kell attól tartania, hogy kockázatossá válik a kreatív munka.
Antonov utolsó munkája a Valve színeiben a Team Fortress 2 volt, azóta nemigen csillogtathatta a tudását - vélhetőleg ez is közrejátszott abban, hogy továbblépett. Egyenesen az Arkane Studios szerető karjaiba, ami jelenleg a Dishonored című steampunk alkotáson dolgozik. A designer nehezményezte, hogy a Valve talonba helyezte a Half-Life szériát - azt, amelyben igazán elemében érezte magát.
Talán nem véletlen, hogy a Dishonored sok aspektusában emlékeztet a Gordon Freeman kalandjára. Antonov szerint a Valve még mindig egy "jó hely", de olyan címeket fejleszt, amikhez érdeke fűződik, a cégen belül a kisebb csapatok eltörpülnek.
Sok szerencsét kívánunk a jövőben, Viktor!
Olyan....semmilyenek szerintem. Az első rész Blac Mesa-ja ezerszer hangulatosabb hely, és az ellenségek is mérföldekkel dögösebben néznek ki!
;)
Amilyen volt tok feleselges volt kijonni vele.
A 30%atol mar csak azert toltam tovabb mert ha mar nekikezdtem vegignyomom.
Szerintem nem csak en gondolom igy.
Az elso utan szen unalom volt .
Jó kérdés miért jött ki a Portal 2, az előző logikámból kiindulva unták a "semmit tevést":).
A Valve a Steam-nek hála olyan helyzetbe került, hogy - elnézést a kifejezésért és a HL rajongóktól is - q*vára nincs szükségük arra, hogy új HL részt készítsenek.....
Szvsz erre csak akkor kerül sor, ha már nagyon megunták a "semmit tevést"/nagyon nagy sz*rba keverednek....That's all Folks!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.