Katsuya Eguchi, a Nintendo hardveres producere elmondta, főként azért volt szükség a Pro Controllerre, mert a Wii irányítói nem rendelkeztek megfelelő mennyiségű analóg karral és gombbal ahhoz, hogy a más platformokon működő címek gond nélkül irányíthatóak legyenek a Nintendo gépén is. Eguchi úgy véli, a Pro Controller leegyszerűsíti a kiadók és fejlesztők életét, hiszen az Xbox 360-on és PS3-on megjelenő címeket egyszerűbben tudják átültetni a Wii U-ra.
Korábban többek között Michael Pachter is foglalkozott a Pro Controller témájával: az elemző akkor azt állította, a Nintendo legfőbb oka a klasszikus kiosztású kontroller kiadására a Call of Duty volt. Pachter arra tippelt, az Activision ultimátumot adott a japánoknak: vagy csinálnak egy rendes irányítót, vagy nem lesz Call of Duty a Wii U-n.
Ezt persze azóta sem támaszotta alá senki, ám Eguchi nyilatkozatából az szűrhető le, hogy a Nintendo igenis szeretné, hogy a hardcore multiplayeres címek a Wii U-n is megjelennének és elterjednének.
max. AXYB gombok vannak máshol meg a jobb joy.Alakja ugyanaz..
de mindegy a nintendo FOS.Szar grafi mindene szar.Wii játékai mindenhol 6.0 kapnak
(pár kivétellel,de azok meg kapnak 6.1-et :D)
Az X360 meg a Ps3 egyértelműenjobbak...
nem is értem mért várják annyira amikor a tobbi konzolja is SZAR!!!!!!
FUUUJJJJJJJ
A PS3 as "ravaszról" ne is beszéljünk, csak úgy oda lett b*szva két gomb oszt' játsszál.
Otthoni konzol vs. hordozható kézikonzol...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.