Két kulcsfontosságú figura is lelépett az Irrational Gamestől, Tim Gerritson, a termékfejlesztési igazgató és Nate Wells, a vezető grafikus jelentette be távozását a BioShock Infinite fejlesztőitől. Ken Levine-t, a csapat vezetőjét természetesen megrázta a tény, hogy két emberét is elveszítette, de szerinte egy kétszáz fős csapatnál ez természetszerű, és ő senkit nem tarthat vissza.
Wells 13 éve volt a munkatársa, de Levine szerint még mindig sok olyan arc van náluk, aki az első BioShock munkálatainál is közreműködött. Azért akadnak újoncok is: a minap a Gears of War producere, Rod Fergusson bejelentette, hogy elhagyja az Epic Games csapatát, és Bostonban, az Irrationalnél kezdi meg a munkát, ahol a BioShock Infinite befejezésében fog segédkezni.
Multi nélkül
Mindezen információ akkor látott napvilágot, mikor a Kotaku pletykája is: úgy tudni a BioShock Infinite-ből kimarad a többjátékos rész, noha az Irrational eredetileg szeretett volna ilyet is a játékba.
A hírek szerint két kooperatív mód erősítette volna az FPS-t: az egyik tower defense stílusú volt, amiben a játékosok parányi méretűre zsugorodva, egy játéktermi gépben irthatták volna a többi játékot, míg a másik a Modern Warfare játékokban látott Spec Ops módhoz volt hasonló - itt az egyjátékos kampány által ihletett pályákon oldhattunk volna meg különböző feladatokat a haverokkal.
A BioShock Infinite 2013. február 23-án jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, illetve valamikor lesz belőle Wii U-s változat is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.