Végre hírt hallunk a 2K Marin által készített XCOM-ról - még ha csak pletykáról is van szó. Igaz, egyszerű szóbeszédnél sokkal tényszerűbb, bizonyítékokkal alátámasztott hírverés ez: a legutóbbi információk alapján az XCOM megjelenését bizonytalan ideig elhalasztották, s a jelek szerint jelentősen átdolgozták a hatvanas években játszódó címet. Olyannyira, hogy belső nézetes akciójáték helyett egy külső nézetes, csapatalapú taktikázásnak helyet adó produktummal lesz dolgunk.
Mire is alapozzuk mindezt? A Kotaku magazin rátette a mancsát egy csokor frissen kiszivárgott képre, amely tényleg egy TPS képét festik le előttünk. A stratégiázásnak nagy szerep jut és a képernyőn láthatjuk csapatunk aktuális helyzetét is.
Úgy látszik, ez az XCOM már sokkal színesebb, mint a tavalyi E3-on bemutatott sötét hangulattal bíró FPS. A kiadó korábbi nyilatkozata szerint ez utóbbi nem felelt meg a minőségi normáknak, bár a látszólagos műfajváltás sokkal közelebb áll az XCOM-frencsájz szellemiségéhez.
A magazin egy kiszivárgott közvélemény-kutatást is megszellőztetett: ez alapján az XCOM PS3-ra és Xbox 360-ra érkezhet, a PC nincs a felsorolt platformok között. A kérdőív azt kérdezi, hogy a játékosok fizetnének-e 30 dollárt, ha a játék letölthető formában látna napvilágot, vagy inkább a 60 dolláros bolti változatra voksolnak? Az eredmény nem publikus, de ezek alapján könnyen meglehet, hogy az XCOM csak Xbox Live-on és PSN-en jelenik meg, hasonlóan az I Am Alive-hoz.
A 2K álláspontja a következő: "Mi nem tettünk semmilyen bejelentést a 2K Marin által fejlesztett XCOM-ról, s az üzletpolitikánk része az, hogy nem reagálunk semmilyen pletykára vagy spekulációra."
Nektek bejön az állítólagos új irány?
Pls senki ne szóljon be "Mert konzolra nem lehet FPS-t írni?!" jellegel! Köszi :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.