Augusztusban hallottunk először olyan híreket, hogy Stuart Black távozott a lengyel City Interactive-tól, és mindezt most hivatalosan is megerősítette a kiadó. Black 2011-ben mutatta be új második világháborús FPS-ét a cég berkein belül, az Enemy Frontról szóló elképzelései viszont különböztek a City elvárásaitól - ez a szakítás oka.
A cég vezérigazgatója, Marek Tyminski szerint az első kiállítások és bemutatók után ránéztek az anyagra, és több jelentős változtatást eszközöltek; átalakul a sztori, sőt multiplayer is készül, ezt a City román stúdiója hegeszti.
A minap a City Interactive formálisan is megerősítette a szakítást, a kiadó elmondása szerint most az amerikai Mark Bristol felügyelete alatt zajlanak a munkálatok. A cég rendkívül boldog a fejleményeket illetően, és az ígéretek szerint a következő hónapokban végre láthatunk is valamit az egyébként CryEngine 3-at használó Enemy Frontból.
Stuart Black, bárhova megy, romokat hagy maga után. A szabadszájú dizájner 2010-ben csatlakozott a City Interactive-hoz, azelőtt a Codemastersnél hegesztette a borzasztóan sikerült Bodycountot. Korábban dolgozott az Argonaut Software-nél, a Bullfrognál, a Criterion Gamesnél és a The Creative Assembly-nál is, az igazi sikert a konzolos Black hozta meg neki. A jövőbeli terveiről semmit nem tudni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.