Colin McCombot talán nem ismerik annyian, mint az Obsidian sorait erősítő Chris Avellone vezető designert, pedig egyike volt annak a hét tervezőnek, akik évekkel ezelőtt elhozták nekünk az abszolút kritikai sikernek örvendő Planescape: Tormentet a Black Isle Studios színeiben.
Az úriember blogján olvasható friss posztból kiderül, hogy befejezte az inXile Entertainmentnél készülő Wasteland 2 munkálataiban a rá szabott feladatokat, s már a következő projektet helyezte kilátásba.
McComb egyike volt azon íróknak, akiknek az AD&D Planescape-világot köszönhetjük, a fejlesztő úgy beszél a játékról, mint karrierjének egyik csúcspontjáról. Minden későbbi munkája során visszakanyarodott a Planescape: Tormenthez, s most már nem nyomja a vállát a Wasteland 2, komolyan elkezdett gondolkodni a következő Torment-játékon - még azt is felvette, mi lenne, ha másik RPG-rendszert használna a cím?
És míg McComb csak ötletel, addig az inXile komolyan veszi a dolgot: nemrégiben a stúdió levédette a Torment márkanevet ugyanazon a cégen keresztül, amely a cég casual játékait biztosította be. Szépséghiba, hogy miután a Planescape-jogok a Wizards of the Coastnál vannak, és a kiadó valószínűleg nem hajlandó licencelni azokat, vélhetően csupán szellemi folytatást kapunk majd.
Várjuk a fejleményeket!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.