GDC 2013: Márciusban felfedik a Bungie-féle Destiny világát
- Írta: zoenn
- 2013. január 17.
A Bungie már a Halo: Reach óta serényen munkálkodik a Destiny című játékon az Activisionnek, amiről még szinte semmit nem tudunk néhány kiszivárgott szóbeszéden és artworkön túl. A GDC 2013-on végre megtörik a csend, elvégre a konferencián előadást tart Joe Staten vezető író és design-direktor, illetve Christopher Barrett vezető grafikus. A programfüzet szerint bemutatják, hogy miként született meg a Destiny univerzuma.
Ahogy a fejlesztők elmondták, két évtized a játékiparban nem semmi. Tíz év Halo-fejlesztés után hatalmas kihívással szembesültek: egy teljesen új világot kellett építeniük, amely tele van hihetetlen titkokkal, helyszínekkel és lényekkel. A konferencia látogatói betekintést nyernek a kreatív folyamatokba, s megcsodálhatják annak az univerzumnak a születését, amelyben a következő tíz évben kalandozhatunk a Bungie jóvoltából.
A Destiny egy multiplatform-sorozat első darabja lesz - a tervek szerint kétévente kapunk újabb epizódot. Az első rész 2013 folyamán jelenik meg, és bár a platformok még nem tisztázottak, esélyes, hogy a játék következő generációs gépeken lát napvilágot.
Természetesen figyelemmel kísérjük majd a GDC 2013 eseményeit - a konferenciát március 25-29. között rendezik meg San Franciscóban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.