Úgy tűnik, jóval több dolog van a háttérben annál, amit a tegnapi hírünkben megírtunk a Prince of Persiával kapcsolatban. A hivatalos álláspont az, hogy a sorozat a jól megérdemelt pihenését tölti, ám egy 3D-grafikus LinkedIn-profilja szerint a Ubisoft Montreal már 2010-ben megpróbálkozott egy új rész fejlesztésével - közvetlenül a The Forgotten Sands után. A projektet azóta törölték.
Vajon milyen lehetett volna az alcím nélküli, be nem jelentett Prince of Persia? A szakember 2010 áprilisától 2011 áprilisáig dolgozott a címen, amelyet az Assassin's Creed-játékokat is felelős Anvil Engine hajtott, továbbá Xbox 360-ra és PS3-ra jelent volna meg. A művész egy "lerombolt' város kialakításán dolgozott, beleértve a scriptelt jeleneteket és a különféle teremtményeket, amikkel a Hercegnek meggyűlt volna a baja.
Úgy látszik, ez a játék is hasonló sorsa jutott, mint az ígéretes Osiris (viszont azt sem zárhatjuk ki, hogy a két szóban forgó alkotás egy és ugyanaz). Kár érte? Egy dolog biztos: a Prince of Persia új erőre kapva egyszer még visszatér közénk.
azt a tényt senki nem vitatja, hogy a WW mekkora játék volt, DE folytatni egyértelműen a 2008-ast kellene - főleg, hogy még a DLC sem zárta le a sztorit :D
Ha még egy olyat összehoznának az lenne a legjobb! :)
Én is imádom. :-D Mérges is vagyok az Ubira, amiért a DLC-t nem adták ki PC-re. :-/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.