Miután a Kingdoms of Amalurt jegyző 38 Studios csődbe ment, és magával rántotta a Big Huge Gamest is, az Epic Games karolta fel a csapat korábbi veteránjait, és az újonnan alapított Impossible Studios vehette át az Infinity Blade: Dungeons munkálatait.
A rossz hír viszont az, hogy az Impossible Studiost máris bezárta az Epic, mondván, nem jöttek be a korábbi számításai a fejlesztőkben rejlő lehetőségekkel kapcsolatban. Hogy mi sült el konkrétan a terveivel ellentétben, az nem derült ki, mindenesetre biztosított minden érintettet a megfelelő végkielégítésről, illetve megígérte, hogy megadja a lehetőséget arra, hogy a srácok újra felépítsék a csapatot; a fejlesztőcég nevéről és logójáról is lemond, igaz, így már Epic-tőke nélkül kellene felállítani a brigádot.
A történet érdekes hozadéka, hogy a Chair Entertainment régóta halogatott iOS-es játéka, az Infinity Blade: Dungeons is a srácoknál készült már egy ideje. A történetek fényében az Epic a projekttel kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy szünetelni fog a fejlesztés, míg ki nem találják, mi legyen a játék sorsa.
A BioShockot fejlesztő Irrational Games egyébként valószínűleg leigazolná a lapátra tett srácokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.