Az AMD blogja szerint elfelejthetjük a korábbi játékokra jellemző irreális megoldásokat, ahol a karakterek hajkoronája pixeles és egyenetlen, gyakran minden animációt nélkülöz. Sok játék kopasz főhőssel vagy sisakkal rejti el a kényes részletet. Hogy miért? A reális haj megvalósítása az egyik legösszetettebb és legnagyobb kihívást nyújtó feladat a fejlesztők számára, hiszen a több tízezer hajszál lemodellezése, összetett árnyékolása és élsimítása eléggé erőforrás-igényes.
A TressFX Hair technológia segítségével eddig soha nem látott valósághűség köszön vissza a képernyőkön, elsőként a Tomb Rader PC-s verziójában, persze csak akkor, ha valamilyen Radeon HD 7000-as sorozatú VGA-val rendelkezünk. Lara Croft ikonikus lófarka lengedez a szélben, minden apró hajszál kivehető - az aprólékos minőség mögött fejlett renderelési eljárások dolgoznak.
A hajszálak mozgása függ a gravitációtól, a szél erejétől, a fej mozgásától, szóval mindentől, ami a valós életben is befolyásolja őket. A külső körülmények hatására az eredeti frizura lassan megváltozik.
Bővebb részletek az AMD blogján.
Ez ugyanis egy dx11-es effekt, ami ugyanúgy aktiválható lesz a megfelelő nvidia kártyákkal is.
főleg ha amd keze is benne volt a fejlesztésben. a crysis-t az nvidia pénzeli, minden lehetőséget meg is ragadnak, csakhogy bebizonyítsák az ő termékük a legjobb.
isten hozott a marketing és a kapitalizmus világában.
a játék amúgy zsír, lassan végig is tolom. lehet megveszem pc-re
ugye. Mivel ezt a játékot az Amd támogatta a fejlesztés során, a physx nem lesz ennél támogatott, szinte biztos.
Nvidia - Physx
AMD - TressFX
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.