Noha elméleti esély még van arra, hogy a Star Wars 1313 megmenekül, gyakorlatilag viszont kizárható ez a lehetőség - kár, mert mint kiderült, a játék a Star Wars hírhedt fejvadászáról, Boba Fettről szólt volna.
A Kotaku megbízható forrásból úgy értesült, hogy a Star Wars 1313 Boba Fettről szólt volna. Az, hogy ebből az E3-as demón még semmi nem látszott, annak az az oka, hogy a fejlesztők a kiállítás előtt nem sokkal, májusban változtattak a koncepción George Lucas nyomására.
Több részletet nem tudtunk meg a váltás kapcsán, két idevágó koncepciós rajzot viszont bezsebelt a blog: az egyiken Boba Fett egy Bosskra feltűnően hasonlító figura fölött guggol, a másikon pedig egy csapat fejvadász között láthatjuk a klónozott rosszarcút.
Nagy veszteség ez, kérem.
Amúgy amit el mondtál majdnem teljes részben igaz, ám viszont kitérve George mindig a legjobb pillanatban szól közbe a dolgokba így a Knight of the old republic 2 is fél készen került ki és mikor egy patch el akarták befejezni saját pénzükből erre mit mond George NEM. Na már pedig menyivel többen vették volna ha szebb grafikát adnak játéknak bugok nélkül.Amúgy a grafika nem lényeg csak a bug ok kijavítását kéne meg oldani és kész lett volna teljesen.
De hogy moziban sokan mennek az attól függ hogy a disney milyen jól csinálja meg a filmet és remélem hogy inkább a story az első és lényeges szempont és a karakterek.Mert ha belegondolunk a star wars 4 5 és 6 része a legjobb.
De vissza térve a játékra bárki veszi is át az a játéktervező a harcrendszert meg kell hogy hagyja mivel az már csak ki van dolgozva,de a storyn ezek szerint még kéne változtatni simítani.Így ezért is az Obsidian-t javasoltam volna vagy akár a Bioware-t.Mondjuk ebből a szempontból nézve amit mondtál inkább a Bioware lenne nyerőbb. Csak annyit akarok mondani hogy ha át veszik a játékot egy olyan tervező vegye át akik jól dolgoznak ki storyt az hogy most rpg vagy tps lövöldözős lesz az nem érdekel a story a lényeg. Hiába jó a játék ha a story nem jó ,szerintem és javítsatok ki ha tévedek.
Amúgy a hamarosan megjelenő 7. részhez mindenkinek jó szórakozást kívánok.
Attól, h megszüntették a Lucasarts-ot még lesznek SW játékok. Ezen témájú játékok túlnyomó részét eddig sem a Lucasarts csinálta, mint azt az eddigiekben leírtuk, hanem csak kiadták más fejlesztőcsapatoknak. A Disney most ugyanezt fogja csinálni, ha akar egy SW játékot. Kiadja a témát meg a pénzt egy teamnek és azok megcsinálják. A Disney hülye lenne eldobni az egyik legnagyobb címet, és nem gyártatni több játékot hozzá.
A 1313-ról meg szerintem annyit, hogy így sem hiszem, hogy jól sült volna el. Nem tudom már hol olvastam, lehet h itt a gamekapcson, hogy a játék már másfél éve fejlesztésben volt, amikor George odaszólt, hogy: "Ja, és legyen Boba a főszereplő. A határidő viszont nem változik. Puszi! <3" Itt teljesen felborult minden, kezdhették az alapoktól felépíteni a storyt, és ennek megfelelően sok más dolog is borult. Mivel nem kaptak haladékot, amit kaptunk volna, az vagy egy gyorsan összedobott fércmunka, vagy egy úgy-ahogy játszható, de rövid játék. Na most ha a projektet még át is veszi egy másik fejlesztőcsapat (az Obsidian tegyük fel, ahogy mondtad), akkor jönne csak el az igazi káosz. Pláne, hogy az Obsidian eddig túlnyomó részt rpg-ket csinált.
Szerintem elég sok ember fog elmenni a moziba. Én mindenképp!
Gyenge játék szerintem a Galactic Battlegrounds, Rebellion, Force Commander, Battle for Naboo, TFU 2, Phantom Menace, ezek lettek, bár a Phantom Menace-nek azért volt egy hangulata.
A hozzászólásomban én arra akartam kilyukadni, hogy a LucasArts ne volt képes egy normális űrhajós vagy stratégiai játékot kiadni az elmúlt 20 évben. Én ezt tartom szégyenteljesnek annak a fényében ,hogy milyen alap volt (van) a kezükben.
http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-disney-go-fuck-urself.png
Annak idején a Tie Fighter-t rongyosra játszottuk. Azóta szinte csak hulladék jelenik meg.
Szégyen és gyalázat!
Plusz azért a Dark Forces elég nagy dobás volt úgy amblokk az FPS műfajban szerintem méltán nevezhető klasszikusnak :)
http://www.craveonline.com/gaming/articles/474659-10-best-lucasarts-developed-games/?slide=1
Hozzáteszem amelyiket külsős csapatok csinálták ott is együttműködés volt és korántsem úgy működött, hogy kiadták, hogy "nah jöjjön egy Battlefront" és akkor kaptak valamit amit kiadtak.
386-osnak hívták, még a misztikus floppy nevű tárgyon hordtuk a játékokat.
Én még játszottam igazi jó játékokkal, aztán a 3d hajnalán jött a hulladék áradat.
Ennek ékes példája volt a Fantom Menés.
Később konszolidálódott a helyzet, és a Jedi Knight (Raven Software) bebizonyította, jobb ha Lukács bácsi csak távolról nézi a játékok fejlesztését.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.