Persze nem arról van szó, hogy nincs az Activisionnek mobiljátéka, a Call of Duty például kapott már egy-két portot, viszont olyan anyaga nemigen volt a kiadónak eddig, ami játékélmény vagy üzleti modell tekintetében kifejezetten a mobilosokat célozta volna.
Ez viszont változni fog a jövőben, már a Blizzard-féle Hearthstone is kikacsint az iPad felé, és Jon Estanislao, az Activision Blizzard mobilos és digitális eladásokért felelős igazgatójának szavaiból az derül ki, hogy a Call of Dutynak is nagy szerepe lesz ebben a folyamatban.
Estanislao a DMW Games konferencián elmondta, a jövőben kerülnék a mobilos portok készítését, ehelyett inkább új élményt teremtenének ezeken a platformokon. Az persze egyáltalán nem evidens, hogyan ültessék át a Call of Duty-esszenciát az okostelefonokra és tabletekre: "Rengeteget erőt fektetünk annak megértésébe, hogyan párosíthatnánk ezt az élményt azzal, hogy hogyan játszanak a játékosok ezeken a kütyükön."
Hozzátette, hogy a mobilos Call of Duty által nyújtott élmény a játékosok igényei alapján változik majd, a cél pedig végső soron az, hogy elérjék a hardcore rajongókat, illetve a PC-s és konzolos játék mellett mobilos játékra is buzdítsák őket úgy, hogy teljesen egyedi játékélményt kínálnak nekik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.