Az EA Partners program lényege, hogy az Electronic Arts úgy vállalta a külsős fejlesztők által készített játékok kiadását, hogy közben azoktól semmilyen elköteleződést nem várt el.
A kiadó így olyan csapatokkal kötött partneri megállapodást, mint a Crytek, a Valve, a Harmonix, a Starbreeze, a Double Fine vagy az Epic Games, de a kezdetek kezdetén - mikor a program nem is volt "márkásítva" - az azóta felvásárolt DICE is így jelentette meg a Battlefield 1942-t az EA szárnyai alatt.
A Game Informer most több forrásból is úgy értesült, hogy a kiadó megszüntetné ezt a kezdeményezést, és bár azt nem tudni pontosan, hogy miért, egy olyan időszakban, mikor távozik a vezérigazgató, kirúgnak egy csomó munkatársat, és nagyszabású Facebook-projektekből húzzák ki a dugót, aligha meglepő a döntés.
A lap úgy tudja, hogy a Partners program keretében készülő Fuse és a Respawn első játéka nem lesz érintett a bezárás miatt. Bővebben valószínűleg az EA május 7-i pénzügyi jelentése után hallunk majd a Partners jövőjéről.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.