Az Electronic Theatre birtokába jutott a Ubisoft kérdéseket és válaszokat tartalmazó masszív dokumentuma, amely betekintést nyújt a The Division mechanikájába. A next-gen engine Snowdrop névre hallgat, melynek célja az, hogy segítse a játékosok beleélését: olyan érzésünk lesz, mintha valós helyzetbe csöppentünk volna.
Az univerzum egy törékeny társadalmi helyzetet mutat be, ehhez a Ubisoft Massive egy olyan motort alkotott meg az alapoktól kezdve, amely teljesen kihasználja a next-gen konzolokat. Reaktív világ tárul elénk, komplex mesterséges intelligenciával, rombolási rendszerrel és dinamikus, globális megvilágítási rendszerrel.
A fejlesztők sokkal több tárgyat pakolhattak a pályára, mint valaha, egy lepusztult, kaotikus New Yorkot ismerhetünk meg. Mindezt online és közösségi funkciókkal felvértezve. A partnerkereső lehetővé teszi, hogy olyan emberekkel játszunk, akik ugyanolyan stílusban és magatartással nyomulnak, mint mi. Nem beszélve a tableteken és az okostelefonokon elérhető társalkalmazásról sem, amellyel a világtérképen keresztül drónokat irányíthatunk.
A New York-i környezet hitelessége érdekében a fejlesztők volt CIA-ügynökökkel, a hadsereg tagjaival, önjelölt túlélőkkel és orvosokkal diskuráltak. A srácok közül néhányan még igazi túlélőtanfolyamon is részt vettek, hogy első kézből tapasztalják meg, hogy miként kell olyan magától értetődő dolgok nélkül boldogulni, mint az étel és a víz.
A The Division PS4-re és Xbox One-ra érkezik 2014-ben.
Na de mi van akkor, ha a kiadók egyszerűen nem akarják kiadni a játékaikat PC-re? Nem veszik az új kártyákat, lelassul az egész folyamat, az Nvidia pedig lassan kiesik a piacról. Az AMD egyeduralkodó lesz, ami csak nekik jó. Le merem fogadni, hogy az Nvidia most is eszeveszetten keresi a partnereit a Steambox kapcsán. Lehet a PC-t szeretni/nem szeretni, de ez a platform a számítástechnika mozgatórugója, minden más az árnyékába sem ér.
A VGA- ami a gépben van 2010 környéki, de a Metro Last Light és a Crysis 3 is maxon gurul. Pedig sajnos most csak 4GB Ramom van. Szal felesleges emiatt konzolra váltani.
Mobilnetem van, és már próbáltam csatlakozni vele Ps3-on, de egyszerűen nem megy( lehet én vagyok ennyire béna...!? ), így félek Ps4-nél sem fog sikerülni!
Pedig nagyon-nagyon tetszik ez a játék, ezért örülnék, ha lenne "sima" single része!
Nagyzolást rád hagyom, nem ez volt a célom !
A te pènzed arra költöd amire akarok.
Na ezt most tök úgy írtad,mintha a pc mindig is gyengébb lett volna egy konzolnál...
Van konzolom pc mellett,jó hogy van mindkettő,de azzal tisztában vagyok,hogy a pc-nél semmilyen konzol nem erősebb.
Ebben van némi igazság,volt egy két gyenge port,de pont ez szűnik majd meg remélhetőleg,mivel az igen pc-s architektúrájú konzolok-ról-ra meglehetősen egyszerűbb lesz portolni.
"
45.
"AMint irtam, ezek célhardverek, és azok mindig is erősebb mint egy multifukciós készülék. Persze ez nem csak konzolokra igaz, hanem minden másra. Ezért erősebbek a konzolok."
A konzolok teljesen más folyamatban dolgoznak mint a pc,ám azt akkor sem szabad elfelejteni,hogy nem szabad egy csúcskategóriás pc-hez hasonlítani a konzolokat,mivel lényegesen erősebbek mint egy köv.gen. konzol.
#43: A minőség meg egyre kevésbé.
Normális algoritmust kell alá írni és máris jó lesz, ami nem több 30 percnél, persze nem ez az érdekük, ezért és semmi másért nem kapunk normális portokat... :P
Amin fejlesztik 3x erősebb a "next gen" valamiknél, megírják aztán visszabutítják az adott hardver képességeihez, elárulom, hogy az 1 éve lecserélt 4 éves konfigom, hardveresen erősebb volt mint a közeljövőben megjelenő "next genek" ! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.