Hat új TV-reklám érkezett a Call of Duty: Ghostsról. Kőkemény háborúzásra ne tessék gondolni, inkább a könnyedebb vonal lesz a mérvadó. Az ember szívéhez a rekeszizmán keresztül is vezet út.
Az Activision bevett szokása, hogy vicces marketingkampánnyal öregbíti az aktuális Call of Duty hírnevét. A megjelenés közeledtével hatféle szpotot vetítenek le a külföldi TV-csatornákon. Lássuk, hogy a dolgozó, saját életüket élő emberek hogyan használják a mindennapokban a játékból elsajátított képességeket!
Az üzenet is elég gáz: harmincas-negyvenes átlagemberek, tudjuk, hogy ritkán vesztek akciójátékot, de ez a CALL OF DUTY. Tudjátok, az a híres sorozat. Dobjátok fel az unalmas életeteket legalább évente egyszer.
sztem mar a telomon is menne ez a 10 eves motor amit a cod hasznal...
Ettől függetlenül trógerség volt, hogy az utolsó videókból összevágott részt az elejére tették, és nem a legvégére. Így teljesen feleslegesnek éreztem az utolsók végignézését.
Ha pedig elég jó gépem lenne, hogy ne az MW3 legyen az utolsó CoD, amit játszottam, akkor mértéktelenül csapatnám a BO2-t és ezt is a megjelenés után:D Bár olyan durranást, mint amit a CoD 4 MW-nél éreztem, talán már sosem fogok átélni. Majd esetleg akkor, ha a Respawn Entertainment előrukkol valami szexi FPS játékkal.
IT'S SHITY GAME TIME (again)
:D
Majd jön a mocskolódás, hogy a CoD milyen vacak a másikhoz (Battlefield) képest. Közben meg csillióan játszák ezt is. Engem szórakoztat, és jókat szoktam vele játszani. Éljen november 5! (Hah, én már olyan öreg vagyok, hogy még november 7-ét is éltettük.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.