Az Electronic Arts leállította a Command & Conquer fejlesztését, a kiadó és a Victory Games meglepően őszinte nyilatkozatban számolt be a projekt törléséről: itt azt írták, hogy "az alfateszt után világossá vált számukra, nem ilyen játékot akarnak a rajongók". A Victory-srácokat egyébként szélnek eresztették, de a kiadó megpróbál cégen belül munkát adni nekik.
A Command & Conquer a 2011-es VGA-n mutatkozott be, akkor még a Command & Conquer: Generals folytatásának szánták a címet. Később változott a terv: a készítők elhagyták a Generals 2 alcímet, és dobozos játék helyett inkább free-to-play szolgáltatásban kezdtek el gondolkodni, amihez folyamatosan érkeztek volna a kiegészítők - az is elképzelhető volt, hogy előbb-utóbb más C&C-univerzumokat is hozzácsapnak az alapanyaghoz. A Frostbite motort használó játék 2014-ben rajtolt el volna.
A Command & Conquer jövője azonban mindezek ellenére nincs veszve, az EA igyekszik feltérképezni a lehetőségeit a folytatást illetően, hogy mihamarabb jó hírekkel rukkolhasson elő.
A hype úgyis meglesz, hogy ez lett volna az új CnC, viszont a rajongók sem tudnak majd belekötni, mint ahogy az mostanában divat, hogy ez már nem az a játék, túl nagy a változás, vagy épp hogy rókabőr. Mert minden egyes folytatásnál ez a rinya megy, valljuk be.
Biztos vagyok benne, hogy a F2P-jel volt a baj. Nem jött volna be akkora bevétel, hogy megérte volna éveken keresztül fönntartani a szervereket, és frissíteni tartalommal a játékot. Egyszerűbb volt megjelenés előtt törölni, mint kockáztatni.
http://gyazo.com/0a995ac5ab151ae908fbd4ec962846a4
Az ok, amire hivatkoztak valószínűleg tényleg ürügy. Ezt taglaltam is a búcsú cikkemben a közösségi oldalamon :/ http://tiberium.hu/2013/10/eg-veled-cc
Valami oka biztos volt a dolognak, de nem hiszem, hogy ez.
Mindenesetre gratulálok, ezt is elb@szták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.