A Call of Duty: Ghosts producere, Mark Rubin elejét vette a spekulációknak, s a Twitteren hivatalosan is megerősítette, hogy az FPS 720p-ben fut Xbox One-on és 1080p-ben PlayStation 4-en. Bizony, nyilvánvaló különbségek vannak a két port felbontásában.
Azt még nem tudni, hogy a Microsoft új konzolján miért kapott szerényebb felbontást a játék, de lehetséges, hogy a fejlesztői környezet közel sem tökéletes, hiszen a teljesítménybeli különbségek nem indokolnák azt. Mindkét verzió egyaránt 60 képkocka/másodperc sebességgel fut.
A frissen bejelentette Extinction mód így néz ki Xbox One-on:
Kompromisszumok a multiban?
S még egy pletyka a végére: a legfrissebb híresztelések szerint a jelenlegi generációs platformokon 12 főre redukálódik a multiplayerben részt vevő játékosok száma. Habár a korábbi Call of Duty-játékok támogatták a 9 vs. 9-es mérkőzéseket, addig az új rész csak a 6 vs. 6-ot.
Ezen kívül Xbox 360-on szükségünk lesz három gigabájt szabad helyre a merevlemezen ahhoz, hogy telepíteni tudjuk a Ghosts single playerjét. Szerencsére nem kötelező HDD-ről futtatni a játékot, a telepítés csupán opcionális, de erősen ajánlott.
Már lemondtam róla, hogy bármelyiket is megvegyem, és a héten el is kezdtem a PC-m fejlesztését :)
Ennyi erővel a PC hardver gyártóknak is van hozzá köze....
Am a next-gen itt kezdődik: http://www.youtube.com/watch?v=PDfu1mYQXEg :)
http://www.youtube.com/watch?v=lar-bzCsU_g&feature=c4-overview-vl&list=PL4KZHLriLUKaHjc1nnQI_ueDOxJ4pb5UE
A 12 játékos nem baj az MW2 óta ehhez vagyok szokva.
Viszont most már komolyan nem tudom, hogy mire akarsz kilyukadni:D
Kicsit fogalmazhatnál egyértelműbben is, mert minden kommented ellenkezik az előzővel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.