A Blizzard több játékújságnak is arról beszélt a BlizzConon, hogy nem szeretné bevezetni a free-to-play modellt a World of Warcraftnál: J Allen Brack direktor szerint a játékot nem erre tervezték eredetileg, ha ingyenessé tennék, az jelentős átalakításokat követelne meg, ez pedig nincs tervben.
Bár a fejlesztők eddig sem mondták azt, hogy egyszer free-to-play lehet a World of Warcraft, lehetőségként többször céloztak a váltásra, ergo mindenképpen foglalkoztatta őket a kérdés. Most viszont egyértelműen kijelentették, hogy nem gondolkodnak más üzleti modellben, így a játékosoknak be kell érniük a Starter Edition ingyenességével.
És igazság szerint a World of Warcraftot nem is kell félteni. Bár az előfizetői tábor csökken, a 7,6 millió játékos még mindig óriási tömeget jelent, ráadásul a Blizzard minden korábbinál nagyobb csapatot állított rá tartalomgyártásra - a hétvégén mutatták be például az új kiegészítőt is.
Warcraft: 1994 november.
Szerintem a játék, amit keresel, a Dune 2 lesz, de hát attól, hogy egy műfaj, még nem koppintás.
Amúgy ha valahonnan, akkor a Blizzék a Warhammerből szedték az inspirációt, ugyanis a Warcraft eredetileg Warhammer-játéknak készült.
Ettől még a mondandóm helytàlló: a Warcraft tényleg ennek a sorozatnak a koppintàsa.
Am akkor hàtha tudsz segíteni: Sci Fi RTS volt és azt hiszem a Red Alert is ebbe a sorozatba volt de megnem mondom ez melyik...
Biztos vagy benne, hogy a 1997-től 2003-ig futó sorozat egy 2007-ben megjelent játék koppintása?
Amúgy a Warcraft eredetileg egy Supp. Commander koppintàs volt fantasy környezetben + hangulatosabb volt.
Egyébként én nem stílustertemtő játékokat akartam felsorolni hanem olyanokat amikre évek múlva is emlékeznek mert valami újat hoztak a műfajukba vagy a jàtékmenetbe vagy kihatással voltak a jàtékipar fejlődésére...
Tehát:
- Starcraft - E-sports
- Battlefield - Frostbite
.
.
.
Egyébként az AC egy RPG... A történetet egyedül viszed végig, felszerelést és képességeket tanulhatsz vásárolhatsz meg stb... Ezek pedig RPG elemek. Az AC egyébként akció RPG
Az AC alatt igazából a 2. részt és kiegét értettem (brotherhood) amik tökéletes RPGk voltak... Ez még azelött volt hogy évente jönnek az új részek. (Egyébként csak a 2 vel játszottam kb 5 órát de sokat néztem hogy a haverom hogy tolja + tesztek és tényekből szereztem az infókat. Egyébként nem szeretem különösképpen az ACt nem is játszom de tény hogy a 2es nagyon jó jàték volt ami grafikailag felvehette a versenyt a Crisissal.
A Bfben nemigazán a játékélmény volt a korszakalkotó hanem a motor... Azóta az EA valami formába mindig belerakatja a játékaiba.
Aztmeg egy szóval sem mondtam hogy a Swtor vagy a Wild rosszak csak annyit hogy a WoW a legjobb... Főleg a tartalom a lore a kivitelezés és a játékkörülmények miatt...
30.:
Starcraft (SC) - a valaha volt legtöbb példányszámban eladott RTS, az E-sports alapköve ami megreformàlta az RTSeket.
Assassin's Creed (AC) - felejthető 1. rész után a 2.ban az akkori lehetőségekhez mérten Hatalmas világ és gyönyörű grafika + zseniális játékmenet... Nincs aki ne hallott volna róla.
(Bàr igaz hogy ez nemigazàn korszakalkotó de alapkő)
Battlefield (Bf) - a DICE már régóta csinálja a sorozatot néhány rosszabb néhàny jobb játék után jött a Bad Company 2 és a Frostbite 1.0 azóta az EA minden játékába amibe tudja belerakatja... Kell ennél többet mondjak?
WoW pff....
WildStar meg az Elderscrols Online, de még a Swtor is jobb nála.
Az meg, hogy nincs ezeknek kismilio előfizetője attól még nem szar.
A WoW ra meg Az összes kiegjet beleértve kellene egy rendes grafpak.
Pl: kismilio dologban jobb tole a WildStar...( időjárás, játékmenetpl: nincs automata támadás rendszer... Van folyóknál sodras, sarki fény, fű ha megfagyott látszik rendesen, lavina, földrengés, tornádó és kiválóan megcsinált ég.plusz ezek az össze- vissza kiegek max az 1. 3 -k volt még értelme.
Játszottam már minden eddig kijött MMORPG/MMO val.. De a WoW már nem egy nagy cucc.
Az meg, hogy egy online game ingyenes nem jelenti azt, hogy rossz mert aki prémium cucc nélkül nem tud kezdeni semmit az ne is jatszon semmivel.
Az az igazság hogy a WoW a pandákkal rengeteg játékost vesztett + azzal is hogy az a generàció akik eredetileg jàtszott vele, a nagy része már felnőtt és a mostani korosztálynak már más az izlése (CoD, Bf).
De nézzük a tényeket:
- a játék most novemberben lesz 9(!!!) éves és ez alatt a 9 év alatt a világ legnépszerűbb multiplayer játékaként töltötte (igen tényleg)
- 9 év alatt több mint 10 ( de lehet hogy több én 11ről tudok) rekordot állított fel és döntött meg, köztük a "valaha a legtöbb pénz hozó játék" címét is elnyerte
- 9 év alatt volt 12(!!!) milliós játékosbázisa akik havonta(!!) fizettek pénzt több mint 1 évig(!!!)
- 9 év telt el és még mindig 7,8 millió játékosa van akik havonta fizetnek.
- Csak PCre jelent meg a játék ami a"legtöbb eladott PCs játék" címet is birtokolja
Nos a WoWot lehet szeretni lehet utálni de az érdemeit nem lehet elvitatni. Ugyanúgy mintahogy a CoDnak és a Bfnek se lehet.
Ebből az egészből azt akartam kihozni hogy a WoW még minimum 3 évig lesz. Ha majd 1milla alá bukik a játékosbàzis akkor lesz f2p.... Szal évek múlva.
Vannak jobb játékok is, de a maga műfajában biztos verhetetlen.
Én személy szerint utálnám ha F2P lenne, felhígulnának a játékosok, így is épp elég az arrogáns gyökér szerte a játékban. -.-
A TOR-t pláne nem érdemes példaként felhozni, mert akárki akármit mond, egy havidíjas single-player játékra sikerült, némi CO-OP és PVP lehetőséggel. Totál elhibázott lett az alapkoncepció. Pedig a trailerekből elég ígéretesnek tűnt.
A TERA-t nem ismerem, de el kell fogadni, hogy a WoW-nak volt több éve szabadon, mikor egyetlen méltó ellenfél se állt elő és ez alatt az idő alatt kialakult egy akkora közösség a játék körül, ami már gyakorlatilag magát a contentet adja. Ezzel versenyezni csak eszméletlen mennyiségű anyagi forrás belefeccölésével lehet versenyezni.
Nem véletlen, hogy a Blizzard is inkább a WoW életben tartása mellett szavazott és az új MMO-val meg se próbálkoznak havidíjas rendszert bevezetni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.