A CD Projekt RED pályatervezői profi munkát végeznek, megannyi apró objektumot pakoltak bele a játékba. A lengyelek az Umbra 3 middleware segítségével élő és lélegző világot alkottak meg.
Az Umbra 3 segítségével csökken a videokártyák terhelése, hiszen a motor csak azokat a tereptárgyakat rajzolja ki, amik látótávolságon belül vannak. A technológiát a múlt hónapban megrendezett GDC-n prezentálta a CD Projekt RED. Íme, az első videó linkje.
A The Witcher 3: Wild Hunt 2015-ben jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
És arra még emlékszel-e részeg kommentelő, mit mondtak, mekkora is lesz a Witcher 3 világa? :D
Új rajongók? Azok meg könyörgöm, 2008-ban még lehet hogy csecsszopók voltak, rohadtul nem fílingelték re az ős Witcher-t, ezért fingjuk nincs az egészről, és baromira nem fognak az előző részekkel előbb játszogatni, hogy majd ettől esetleg beizguljanak.. nekik legjobb, legújabb cucc kell (nem őskövület 7-8 éves játék) és nem biztos hogy a Witcher 3 fogja őket, előzmények nélkül mefogni (sőt borítékolható hogy nem), ekkora dömpingben, ekkora versenyben. Tehát ez a totojázás kimondott hátraszaltó és öngyilkosság a Witcher fejlesztőinek... bizony eléggé sanszos a bukás.. Főleg hogy idénre várta ugyebár mindenki, aki várta, hiszen tavaly még idei év közepére igérték... talán az még elviselhetőbb lett volna...
Nyilván egy warez-esnek mindegy, bőven van mit tolni, de akik a játékokért pénzt adnak, nagy valószínűséggel (pl USA-ban) nem a Witcher 3-ért fognak ezek után sorba állni majd 2015-ben, hanem valami másért... Háttérbe szorul és így ez bukta lesz... 5 évet nem engedhet meg magának egy ilyen top game fejlesztő cég hogy totojázzon, miközben pl egy Assasins Creed évente ad ki új, és komoly részeket... Bukta lesz ez sajnos gazdaságilag, ha nem kapnak észbe és nem sürgetik meg, akár plusz költséggel is... én szóltam.. XD
De persze én speciel mondjuk biztos kivárom és imádni fogom, ahogy az előző részeket is.... ;)
Ez így nem igaz. Itt a látószögről van szó, nem a távolságról. Maga az ötlet meg majdnem egyidős a videojáték iparral. Tapasztalatból amit mondani tudok, hogy Q3-ban már biztosan létezett ez a fajta teljesítményspórolás, ott még portalnak hívták a technológiát. Nyilván a Witcherben ez már dinamikusan és hatékonyabban fog működni, de ettől függetlenül nem értem, ez mitől akkora újdonság :\ Megköszönném, ha valaki ezt elmagyarázná.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.