The Witcher 3: Wild Hunt - így készült a világ

  • Írta: zoenn
  • 2014. április 11.
  • Videó
Link másolása
A CD Projekt RED pályatervezői profi munkát végeznek, megannyi apró objektumot pakoltak bele a játékba. A lengyelek az Umbra 3 middleware segítségével élő és lélegző világot alkottak meg.

Az Umbra 3 segítségével csökken a videokártyák terhelése, hiszen a motor csak azokat a tereptárgyakat rajzolja ki, amik látótávolságon belül vannak. A technológiát a múlt hónapban megrendezett GDC-n prezentálta a CD Projekt RED. Íme, az első videó linkje.

A The Witcher 3: Wild Hunt 2015-ben jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

15.
15.
drat576
#12: A Witcher 2 2011 májusi (2012 konzolon), a W3 meg 2015 februárjában jön, úgyhogy az 3 év + 10 hónap. Ehhez társul egy nagy nyitott világ és a Witcher játékokra jellemző reszletgazdagság, ráadásul Geralt lezáró része lesz, úgyhogy ütősnek kell lenni a storynak. A CD Project Red tuti hogy nem fog félkészen kiadni a keze közül egy ekkora címet. A TES sorozatot meg hiába imádom, de pl a Skyrim a megjelenésekor botrányosan bugos volt.
14.
14.
Teuton
#12: "Még az Elder Scrolls-nál megértem hogy4-5 évente adnak ki egy-egy részt, mert annyira bonyolult és nagy univerzumot kell felépíteniük ezernyi küldetéssel konzisztensre"

És arra még emlékszel-e részeg kommentelő, mit mondtak, mekkora is lesz a Witcher 3 világa? :D
12.
12.
Lapajka
Elmehetnek a sunyiba. 5 évet várni??? Normálisak ezek? Aki Witcher rajongó volt, akkora csalódást okoznak neki ezzel, hogy egy csomóan bojkottálni fogják a játékot!! Mit lehet 5 évig totojázni egy akció-kaland-RPG-vel??? Még az Elder Scrolls-nál megértem hogy4-5 évente adnak ki egy-egy részt, mert annyira bonyolult és nagy univerzumot kell felépíteniük ezernyi küldetéssel konzisztensre, plusz ugyebár a grafikai elvárások, hogy több száz fejlesztővel is évek, mire kidolgozzák kitesztelik (és persze még akkor is bug-os vagy egy évig, miután ki-patch-elik rendesen), de a Witcher, akármilyen szép, akármilyen egyedi is a hangulata, NEM IGÉNYEL ENNYI IDŐT, hacsak nem spórolnak a stábon vagy valami máson, ami szánalmas és undorító ha így van, mert bőven eleget kellett keressenek az előző két részen, mivel bombasiker, világsiker volt mindkettő méltán, mert valóban baromi jó játékok, párjukat ritkítják... Eleve ha marketing stratégiailag végiggondolná valaki a cégüknél. Aki 2008-ban witcher rajongó lett - mivel felnőtt játék - nem lehetett 14 évnél fiatalabb (egészséges esetben legalábbis), az már nem valószínű hogy 7-8 évvel később, mégha játszott is és szerette a második részt, még akkor is kitart, egyáltalán játszik bármivel is, hiszen már nem gyerek, ki tudja merre sodorta az élet, tán családot alapított, dolgozik, tán keményen tanul felsőoktatásban és már sem ideje, sem motivációjam sem megfelelő hardvere pc játékokat nyomni, tehát a régiek közül csak a hardcore mag fog várni csorgónyállal 2015-ig (pl én is hogy rohadnának meg... :D )...
Új rajongók? Azok meg könyörgöm, 2008-ban még lehet hogy csecsszopók voltak, rohadtul nem fílingelték re az ős Witcher-t, ezért fingjuk nincs az egészről, és baromira nem fognak az előző részekkel előbb játszogatni, hogy majd ettől esetleg beizguljanak.. nekik legjobb, legújabb cucc kell (nem őskövület 7-8 éves játék) és nem biztos hogy a Witcher 3 fogja őket, előzmények nélkül mefogni (sőt borítékolható hogy nem), ekkora dömpingben, ekkora versenyben. Tehát ez a totojázás kimondott hátraszaltó és öngyilkosság a Witcher fejlesztőinek... bizony eléggé sanszos a bukás.. Főleg hogy idénre várta ugyebár mindenki, aki várta, hiszen tavaly még idei év közepére igérték... talán az még elviselhetőbb lett volna...
Nyilván egy warez-esnek mindegy, bőven van mit tolni, de akik a játékokért pénzt adnak, nagy valószínűséggel (pl USA-ban) nem a Witcher 3-ért fognak ezek után sorba állni majd 2015-ben, hanem valami másért... Háttérbe szorul és így ez bukta lesz... 5 évet nem engedhet meg magának egy ilyen top game fejlesztő cég hogy totojázzon, miközben pl egy Assasins Creed évente ad ki új, és komoly részeket... Bukta lesz ez sajnos gazdaságilag, ha nem kapnak észbe és nem sürgetik meg, akár plusz költséggel is... én szóltam.. XD
De persze én speciel mondjuk biztos kivárom és imádni fogom, ahogy az előző részeket is.... ;)
11.
11.
mestermagyar
#10: Legalábbis szerintem 50-ezres hd7850-el 60fps-en (néha 5-6fps-el alatta) maxon futtatni korrektnek tűnik.
10.
10.
mestermagyar
#9: A battlefield pont nem ilyen. A 3 mindig is nagyon jól futott amikor nem épp hibás kártyával próbáltam elindítani,
9.
9.
Dízel
Legalabb foglalkoznak a fejlesztok az eroforras kezelessel es nem szarjak telibe mint a crysis battlefield egy egyeb grafikus kartya izzaszto szoftverek... mas kerdes h. nekem kapasbol az volt az elso gondolatom, hogy ha ezt nem csinaljak profi modon, olyan bugok lesznek a jatekba amilyet meg ember nem latott.
7.
7.
Teuton
#5: Talán az hogy eddig nagyjából csak cellánként (lásd: TES) volt ez a leképzés és eltüntetés, itt ez már objektumonként, modellenként történik.
6.
6.
trion96
#5: Nem értek nagyon az ilyesfajta dolgokhoz, de ez még számomra is egyértelmû volt, hogy már régóta használnak ilyesmit.
5.
5.
randall13
"hiszen a motor csak azokat a tereptárgyakat rajzolja ki, amik látótávolságon belül vannak"

Ez így nem igaz. Itt a látószögről van szó, nem a távolságról. Maga az ötlet meg majdnem egyidős a videojáték iparral. Tapasztalatból amit mondani tudok, hogy Q3-ban már biztosan létezett ez a fajta teljesítményspórolás, ott még portalnak hívták a technológiát. Nyilván a Witcherben ez már dinamikusan és hatékonyabban fog működni, de ettől függetlenül nem értem, ez mitől akkora újdonság :\ Megköszönném, ha valaki ezt elmagyarázná.
4.
4.
Killerbee
Csak "pop up"-ok ne legyenek értsd előbukkanó objektumok, mert az a herótom.
3.
3.
Mezzanine
Kíváncsi vagyok hogyan oldották meg azt a problémát amikor egy tereptárgy már nincs renderelve de az árnyéka belógna a látómezőbe. Vagy addig el sem tüntetik az objektumot amíg az árnyéka látható?
2.
2.
izolee69
Na, ez egy fasza fícsör, így kell játékot csinálni.
1.
1.
Cristiano
szép lesz látványba nem lesz csalodás
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...