A DICE feje, Karl-Magnus Troedsson elárulta, hogy egészen gyakori jelenség a játékiparban, hogy egy fejlesztő nem tud rájönni mi az, amitől akkora siker lett egy adott cím. Amikor ennek hiányában állnak neki egy folytatásnak, az könnyen katasztrófához és csalódott rajongókhoz vezethet.
"Néhányan a humort és a karaktereket szerették benne, míg mások a többjátékos mód sebességét és könnyedségét, vagy éppen a szóló kampányt kedvelték. Az emberek más és más dolgot emeltek ki. Ijesztő olyan pozícióból nekiállni egy következő rész felépítésének, hogy nem tudjuk körülhatárolni, mi kell az embereknek" - mondta Troedsson.
Körülbelül egy évvel ezelőtt a DICE azt nyilatkozta, hogy a Bad Company nincs fejlesztés alatt, valószínűleg pont ebből az okból kifolyólag. Később elismerték, hogy a figyelmük más projektekre - név szerint a Star Wars: Battlefrontra - tévedt. Ami a harmadik részt illeti, Troedsson válaszában tagadja, hogy örökre eltemették volna a frencsájz ezen részét, hiszen ahogyan populáris mozifilmek vagy TV sorozatok esetében is előfordul: ha elegen akarják, nincs igazi akadálya a dolognak.
Igen kissebbek a pályák, mert a házak omlását így lehetett normálisan berakni gameplay elemként. Nomeg ez elsősorban konzolra készült, ezért nem is igazán lehetett volna nagyobb a pálya, főleg hogy biztos nem bírta volna 64 playerrel egy xbox vagy ps. De nem érdekel, rohadt jó pályái voltak, és rohadt jól néztek ki. Sokkal ikonikusabbak mint a bf3-ban szereplők.
Unbalansz nem volt, ha te is jobb fegyverrel mentél, az ellenfél is. Hülyeség. Ha a szarabb fegyóval mész, vess magadra, való életben sem thomsonnal szaladsz a 3. vh-ba.
Abszolút nulla támogatás? Hát ha a PC-sek ingyen DLC-it, a vietnam KIEGÉSZÍTŐT, és konzolokon a Coop KIEGÉSZÍTŐT nézed, akkor nem ez rí le róla.
Az egész bf sorozat egy árkád 6 éveseknek való játék egy red orchestrához, vagy armához képest. De ha bele akarsz menni, sokkal jobban kihasználhattad a terepet. Házberobbanáskor emberek halhattak meg, mert a bf3-al ellentétben használták őket. Falakat berobbanthattál lövőállásnak, bf3-ban nem volt szükségem ilyenre, ahol kb az épületek 30%-a rombolható, 10%-a omlasztható.
Ne a Bad Company folytatásán törjék a fejüket a srácok, hanem inkább forduljanak vissza abba az irányba, ahonnan elindultak. Battlefield 1942, 2, 2142, ezek azok, amik még ma is megállják a helyüket. Ezekhez kéne visszatérniük hasonló alapelvekkel, mint amilyenekkel akkor dolgoztak.
Tudom, hogy nem fog megtörténni, többek között az EA, meg a mai játékosok elvárásai miatt, igazából csak annyit mondok, hogy nem a Bad Company-ra kéne visszatekinteni, hanem sokkal, de sokkal korábbra.
Üdv.
Ez a komment briliáns!
A helyesírási hibák, szolid modor, és a figyelmeztetés. Ennek tetejében pedig hozzájön a remegő avatar.
Tökéletes illusztrációja a "szétvett az ideg, de még próbálok nem ütni" érzésnek.
Amúgy EA happend...
Hogy ha ez minden meg volt a BC2-ben akkor mért nem tudják újra megcsinálni más ,de jó történettel ,jó grafikával és jó Multiplayer-el és Singleplayer-el?
Őszintém a BC2 a kedven BF játékom. Tudod miért DICE
A HOZZÁÁLÁSOD MIATT
Tudod, amikor még ingyen osztogattál DLC-ket és új pályákat.
Tudod, amikor azt mondtad hogy az évenkénti Battlefield megölné a frenchisesot.
Tudod, amikor nem 59 Dolcsi kértél a játékért.
A BF az elmult időben nem sokat változot. Csak te.
Na, ez a három dolog annyira nem zárja ki egymást, hogy hihetetlen. Mi kéne? Egy jó kampány, jó történettel, kidolgozott karakterekkel, jó atmoszférával és ehhez illő hangulattal, egy kis humor sem árt, csak ne vigyék túlzásba. Na meg persze a Frostbite 3 engine alatta, hogy a grafika korhű legyen. Aztán egy hasonlóan jó multiplayer, új mapokkal és új modokkal megspékelve. Ennyi kéne egy jó Bad Company 3-hoz. Persze ez csak ürügy lehet, az igazi ok biztosan más. Én is szerettem a Bad Company sorozatot és remélem is, hogy folytatják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.