A Visceral Games ígérete szerint igyekszik felhasználni a béta közben szerzett felhasználói visszajelzéseket, hogy olyan módon formálja meg a legújabb Battlefield-címet, hogy a változtatások összhangban legyenek a játékosok által leginkább kedvelt és legkevésbé populáris tulajdonságokkal.
A fejlesztők máris tíz százalékkal megemelték a mozgás sebességét, gyenge pontokat tettek a nehéz páncélzatú harckocsikra, és visszavették az újraélesztő injekció hatékonyságát is.
"A párbeszéd nem ér véget a béta után" - írta Thad Sasser, a vezető multiplayer fejlesztő. "A tervünk az, hogy folytassuk [a visszajelzések elemzését] egészen a kiadásig, és még tovább. Járjatok hát vissza az oldalra, nézzétek át a legjobban várt tartalmak listáit, és adjatok hangot a véleményeteknek! Hamarosan lerántjuk a leplet egy rakás új többjátékos módot érintő részletről, új játékmódokról, kütyükről és a szóló kampányról! Hallani akarjuk a visszajelzéseket!"
A Hardline első béta fázisa június végén zárult le, de további alkalmak várhatóak az évben az október 21-i kiadásig.
Kíváncsi leszek, hogy tényleg érezhetőek lesznek e a javítások, mivel EA elég sok problémákkal küzd és ennek a vásárlók szokták a levét meginni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.