A BioWare előadást tartott a múlt hétvégén megrendezett Comic-Conon, és az ígéreteknek megfelelően számos apró információt és artworköt osztott meg a közönséggel a Mass Effect 4-ről - vagy nevezzük bárhogy.
Habár a játék címe nem Mass Effect 4, pontos elnevezéssel még nem szolgált a BioWare, ahogy hozzávetőleges megjelenési dátumot sem árult el. A stúdió illetékesei mindenesetre nem mentek üres kézzel a San Diego-i Comic-Conra, néhány apró hírmorzsát és koncepciós rajzot is megosztottak a látogatókkal.
Lássuk a részleteket sorba szedve!
- A következő Mass Effect az eredeti trilógia "szellemi utódja" lesz.
- A Frostbite 3 lehetővé teszi az animátorok számára, hogy olyan dolgokat alkossanak meg, "amit korábban elképzelni sem tudtak".
- Karakterünket a végletekig testreszabhatjuk.
- A játék egy teljesen új történetet mesél el, amely nem kapcsolódik Shepardhoz, viszont abban a korban játszódik, mint az első trilógia.
- Néhány korábbi szereplő visszatér a rajongók legnagyobb örömére!
- Főhősük az N7-es különleges erőknél szolgál, de páncélja teljesen máshogy néz ki, mint a korábbi főszereplőé. Lesz női és férfi változat is - lásd a fenti képet.
- A kooperatív multi fontosabb a BioWare számára, mint a kompetitív mód.
- Az első rész sokat ostorozott járműve, a Mako visszatér és nagyon gyors lesz. A csapat sokat tanult a korábbi hibákból.
Köszi, Uhu123!
Tudom nem idevágó de nem tudja valaki mennyibe kerül egy season pass M.E3hoz hogy multyzhassak?(Xbox360)
A válaszokat előre is köszönöm.
#24: Nagyon sokan nem így gondolják. Pedig végre egy olyan befejezést láthattunk, ami nem a szokványos sémára épült. Hatalmas trükk az egész, szinte játszik az ember gondolataival. Megtévesztő, ugyanakkor teljesen átlagosnak tűnik. Ha valaki nagyjából rájön, hogy mi hogy van, belátja, hogy zseniális.
Azzal azonban tisztában vagyok, hogy a készítők a 3 résszel együtt a magasba tettek egy olyan lécet, amit csak nagyon kevesen lesznek képesek megugrani, de ettől még egy újabb kalandozás a ME univezumban még nem lesz feltétlen pocsék.
http://gamekapocs.hu/tag/apexshow/blog/5680/mass_effect_trilogia_a_haromszog_elmelet
Remélem végigolvasod és utána újra ugyanezt fújod!
ON: Én kisírtam magam egy másik oldalon, sőt ötletelgettem is, de valahogy túl kevés ez az infó, ráadásul még túl homályos az, hogy mi tény és mi nem. Szóval, marad a jövő évi E3... mert gondolom, csak ott lesz valami.
Talán utóbbiról kéne küldeni egy képet meg egy zenei cd-t. Utána tízszer is meggondolnák milyen játék sztorival álljanak elő...
És ezzel együtt lehet majd találkozni már ismert szereplőkkel, hiszen Liara százvalahány éves, stb...
Az én elképzelésem ez. Ugyanaz a cycle lesz, csak korábban, mint Shepard. A reaperekről meg senki nem tud semmit.
Az új történetben akármi történhet. Nem fognak megint a reaperek ellen állítani, hiszen már nem képeznek rejtélyt, ismerjük őket. Új ellenséges erő esetén pedig két dolog áll fenn... Kisebb fenyegetés lesz, emiatt a történet kevésbé fontosnak fog érződni...Vagy nagyobb fenyegetés lesz....De akkor, ha bárki, bármilyen szervezet tudott erről, miért tolta az egész galaxis minden erejét Shepard mögé?
Az előzmény történetek vagy a párhuzamos történetekkel mindig ez a helyzet. Nehéz olyan súlyú történetet írni, ami nem rontja le az eredeti, elméletben párhuzamosan, vagy előzmény esetén a már ismert folytatás cselekményének fontosságát.
#11: Szerintem nem a Mako-val volt a baj, hanem azzal, hogy nagyon sok kidolgozatlan pálya volt. Egyszerűen csináltak egy noise-mappot, abból egy height-mappot azt ennyi. Semmi finomítás nem volt a bejárható felületen, azért voltak botrányosak a mellékküldetések többsége.
A Mako-val egy bajom volt, mégpedig az hogy a kocsi és a karakterek mérete nem volt összhangban, na meg a FOV.
No nálam már itt kezd elhasalni a dolog... Ez nagyjából annyit takar, hogy kibelezik az egész sorozatot, mindent, ami egyedivé tette egy picit is, csinálnak belőle egy "cover-shoot-cover" akció játékot és rávágják, hogy ME.
Avagy, rókabőr, próbálják ismét szinte csak névvel és "nézd csilivili grafika" kombóval eladni a terméket....de ne legyen igazam, sőt.
Én annak örülnék a legjobban, ha visszatérnének a gyökerekhez és inkább lenne RPG, mintsem scifi shooter nyakon öntve ingame "romantikával".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.