Eredetileg a Battlefieldre hajazott a Gears of War

  • Írta: fojesz
  • 2014. augusztus 22.
  • Érdekesség
Link másolása
Noha a Gears of War mára a Microsoft egyik legfontosabb sorozatává vált, és el sem tudjuk képzelni más formában, a fejlesztők szerint az a játék, amivel mi játszhattunk, egészen más volt az eredeti koncepcióhoz képest.

James Golding, az Unreal Engine vezető programozója interjút adott a GamesTM-nek, ebben emlékezett vissza, hogy milyen volt a Gears of War az eredeti formájában.

Nos, nagyon nem olyan, mint mi megismerhettük 2006-ban, sőt még csak nem is így hívták: a játék fejlesztése 2001-ben kezdődött, és akkor még Unreal Warfare néven futott a projekt. Az igazi érdekesség viszont csak most jön, a cím ugyanis multiplayer-orientált lett volna, és a Battlefield-játékokhoz hasonlóan a méretesebb, gyalogos és járműves harcmodort ötvöző csatákra összpontosított.

Golding szerint még kasztok is voltak a játékban (a Gears of War multija a Judgmentben kapott karakterosztályokat végül), a totális irányváltásra pedig akkor került sor, mikor Cliff Bleszinski kipróbálta a Medal of Honort, és úgy döntött, egyjátékos kampányra is szükség van. Az Unreal Warfare címből egyébként ekkortájt lett Warfare, amiből aztán csak a War maradt meg a végleges elnevezésben.

A fenti demó, ami egyébként az Unreal Engine 2002-es GDC-re készült bemutatója, már az átalakított projekt alapján készült, és bár ez még sokban különbözik a Gears of Wartól, ez inspirálta a készítőket a munkálatok közben, sőt a grafikusok több elemet is innen vettek át a játékba.

A Gears of War idén január óta a Microsoft tulajdona, most a Black Tusk stúdió dolgozik a folytatáson Rod Fergusson vezetésével.

10.
10.
dzsiádzsó
#9: Szerintem minden játékot megelőzte valami hasonló, GoW-után viszont konkrétan koppintani kezdtek mindent, és lehet nem mindent abban találtak fel, de ahogy írtad is minden itt volt tökélyre fejlesztve, ráadásul nem csak egy ötlet, és ez volt annyira népszerű játék, hogy utána tömegesen jelentek meg a hasonló ötletek lenyúlása.
Egyébként semminek nincs olyan jó single-je, mint annak volt, tökéletes harmónia a scifi de még élvezhető realitás között. Egy CoD-on szétröhögöm magam, annyi köze nincs a storynak a hihetőséghez, mint egy GoW-nak.
9.
9.
DON GONDOCS
#5: Igazi mérföldfkő? Inkább csak jó helyről összeollózott ötletek, tökéletes kivitelezése. (kill switch, Special Forces: Nemesis Strike-fedezék rendszer, resident Evil-(szörnyek, hangulat ezt a fejlesztők is mondták) Igaz a Gears-ben jobban meglettek valósítva ezek az ötletek mint az előző játékokban
7.
7.
McDuff
Hát ebből a pre-concepciobol max. a tigris bukfencet vették át,mert azon kivül én semmi gears of warosat nem láttam benne...
5.
5.
dzsiádzsó
Miből lesz a cserebogár :D GoW egy igazi mérföldkő volt játékiparban, mint online, mint egyéb részeit (fedezék rendszer) azóta is másolják. Annyira eredeti az egész, jól kitalált, hogy szívesen játszom vele mai napig. Első rész után azonban nem tudott sok újat hozni, 2.-tól meg csak megy a bőrlehúzogatás.
4.
4.
Cristiano
3.
3.
PaprikaJancsi
Jó, hogy nem ezt a játékot készítették el, mivel egy sima lövöldével lehet, hogy nem írták volna be magukat a történelembe, mint pl. Tomb Raider, Assassins Creed, Diablo és még sok nagy cím.
2.
2.
DON GONDOCS
Szerencsére előnyére változott a játék, de lehetett volna sokkal jobb is. Igaz az első részben a kocsis rész ami egy kicsit a 22 évente sötétségre emlékeztetett egész jól bele illet a játékba, meg a 2 végén a Brumak irányítása is jó ötlett volt, de nem dobta fel külöbösebben a játékot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...