A szerepjátékosok mind imádják a karakterépítést, igaz? Nos, most örülhetünk, mert lesz látnivaló bőven; az alábbi demonstrációban ugyanis a Dragon Age: Inquisition avatár faját, nemét, kasztját, fizikai megjelenését, történeti hátterét és végül a játékban tapasztalható nehézséget is kiválasztják a nézők kedvéért.
A kezdőlépések bizony alaposan megváltoztak az idők során, de a lényeg azért még új köntösben is ugyanaz: a több előre elkészített fej alaposan finomhangolható a bőrszíntől a járomcsont magasságán át a sminkig - mellyel a bemutató készítői bizony elkalandoznak egy csöppet.
A hosszas, majdnem félórásra vágott videó után íme, még egy nagyobb darab a címből, ezúttal közvetlenül a játékmenetből. A taktikai nézetet és a harcot is bemutató anyag Valammar területét tárja a szemünk elé:
A sorozat lezárását jelentő harmadik Dragon Age-rész megjelenéséig már csak november 21-ig kell várnunk, amennyiben PC-, Xbox 360-, Xbox One-, PlayStation 3- vagy PlayStation 4-tulajdonosok vagyunk.
Itt is ugyanúgy vannak kasztok mint a Dragon Age I-ben, csak itt előre ki kell választani, hogy mi akarsz majd lenni, és nem a játék közben kell majd eldöntened... húha.
A talent build stb nyilván korlátoltabb mint mondjuk egy BG esetén de azért egyáltalán nem annyira vészes a helyzet azért így is sok játékot kenterbefog verni nálam, remélem.
Szóval bizakodok :D
"Most meg válasszak íjjász vagy dw között???"
Kb a legelején mondják, hogy ez a kezdő talenteket állítja csak be. Nem értem miért fontos hogy te magad állíthasd be a skill pontokat az elején ahhoz hogy archer legyél, ha ezt ki is választhatod... nyilván úgy állították be ahogy az egy archernek a legjobb. Azért ez nem a világ vége, hogy a legelején sémákból kell kiválasztani.
Mivel utána, ahogy mondják is teljesen testre szabható, ha meggondolod magad és a dw-s kezdés után te mégis archer akarsz lenni, akkor megteheted a játék közben.
Szóval nem értem miért olyan rossz ez a megoldás, szerintem teljesen jó.
A társak esetében a helyzet még ennél is rosszabb!
Hétvégén gondoltam a mágus végigjátszásnál Alistair szokásos lovag gimmickje helyett csinálok belőle egy dual-wield harcost. Kapaszkodj! Az első társ akit kézhez kapsz már alapból elbaszott 4 pontot az alap képességeire. Ez nehéz fokozaton igazi tökön rúgás! a játék haladtával pedig a csatlakozó társak egyre jobban uniformizálódnak.
ÉN kezdem elfogadni, hogy a DA lightweight rpg, ami nem olyan rossz. Pláne úgy, hogy egy orgazmussal felérő Wasteland 2 is kinn van. Az a játék egy tenouttaten beast!
Hát ha ez kell a népnek ám legyen. Még szerencse, hogy van Wasteland 2, meg Divinity Original Sin, és nem sokára jön a Pillars of Eternity is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.