A Planetside 2 kreatív direktora, Matt Higby az Eurogamernek adott interjújában kifejtette, az elmúlt időszakban annyira lázas munka folyt a Sony Online Entertainment háza táján, hogy a játék bétáját még idén ki tudják adni PlayStation 4-en.
Higby szerint a csapat nem arra törekszik, hogy egy szimpla porttal álljon elő, "teljes konzolélményt" szeretne prezentálni, azaz kihasználja az új masinában rejlő lehetőségeket. Az elmúlt időszakban teljesen átdolgozták a Planetside 2 kezelőfelületét, a cél az, hogy olyan érzésünk legyen, mintha alapból PS4-es játékként látna napvilágot a shooter.
Ennek megfelelően az új verzió támogatja a mikrotranzakciókat, illetve 1080p-ben fut 60 fps mellett.
További részletek várhatóak a free-to-play játékról a decemberben esedékes PlayStation Experience rendezvényen.
Mármint oké, a szerveren rohadt sokan vannak, de igazából ilyen szinten az a legfontosabb, hogy hány játékos szokott egyszerre a képernyőn lenni? Mert az nem igazán lényeges, hogy vannak 100-an a pálya másik végében. Ha nem látod őket akkor a hardvernek nem kell vele foglalkozni. Csak ha látótávba érnek.
Bár belsős játék, talán több figyelmet fordítanak az optimalizálásra mint egy külsős multi fejlesztő.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.