A megjelenéshez közeledve egyre több információ lát napvilágot a PC-s Metal Gear Solid: Ground Zeroesról. Ezúttal az NVIDIA-nak hála érkezett némi információ és kép a számítógépes változatról.
A héten már megtudtuk, milyen gép is lesz szükséges a Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes PC-s változatához, most pedig az NVIDIA jóvoltából további információk láttak napvilágot.
Mindkét kép esetében az első a PS4-es, a második pedig a PC-s változat.
A NVIDIA szerint a játék jobb bevilágítási rendszert és nagyobb felbontású árnyékokat kap, emellett pedig a látótávolság is növekedni fog. Az MGS 5: Ground Zeroes támogatni fogja a multi GPU-s rendszereket és a 4K-s felbontást.
A PC-s Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes december 18-án érkezik.
- Additional deferred lights per scene
- Additional shadows per scene
- Higher-resolution render targets
- Higher-resolution shadows
- Increased detail over distances
- Resolution support up to and including 3840x2160 (4K)
- Screen Space Reflections
- NVIDIA SLI Multi-GPU support
- Options to adjust seven graphics features (Effects, Lighting, Screen Filtering, Shadows, Texture Filtering, Textures)
ja és ebbe integrált kártya van ami nem ugye nem ugyanazt a teljesitményt tudja mint egy rendes.de látszik itt meg baráti társaságomba is ha egy pc s meghallja hogy konzol egyből fikázz, van aki még a dual core is gépét is többre tartja , sőt vannak olyanok is akik soha nem tudják ultrába vinni a játékokat vagy még csak nem is full hd ba de fikázznak tisztelet a kivételnek.
Na de a lényeg amit akartam retech kommentjére reagálni .ne haragudj de tudod ha megnézed a képeket nincs különbség csak többlet tartalom.ennyi
Azt hogy valaki nem látja a különbséget ezek a képek alapján inkább nem kommentálnám....
Ennek ma már vége, szerves részük egymásnak....
És az már rég gáz amikor az Nvidia mondja meg a frankót....
Amúgy ez valóban nem PhysX és nem is TXAA, szóval Radeonon is ugyanigy fog kinézni a dolog.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.