Minden korábbinál hamarabb derültek ki az első infók a soron következő Assassin's Creedről; na persze nem a Ubisoft akarta így, a Kotaku szellőztette meg, hogy a Victory alcímet (de legalábbis kódnevet) viselő játék a 19. századi, viktoriánus Londonban játszódik majd.
Az Assassin's Creed: Victory a tervek szerint 2015 őszén jelenhet majd meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, és érdekesség, hogy a játékot nem a Ubisoft montreali csapata, hanem a quebeci stúdió fejleszti; azok a srácok, akik az Assassin's Creed III The Tyranny of King Washington DLC-iért és az Assassin's Creed IV Freedom Cry nevű kiegészítőjéért feleltek. Csakugyan érdemes kiemelni, hogy a Kotaku infói szerint a Ubisoft jövő őszre nem tervez PS3-as és Xbox 360-as megjelenést - semmilyen formában.
A Kotaku egy hétperces targetvideót is megnézhetett a játékból: ez egy olyan demó, ami azt mutatja meg nagyjából, hogy a Ubisoft mit vár a következő Assassin's Creedtől. Fontos kiemelni, hogy az anyag ettől függetlenül a játék motorjával, méghozzá a Unitynél is használt verzióval készült, nem renderelt volt.
A Kotaku leírása szerint a videó úgy kezdődik, hogy a játék főhőse felmászik egy toronyra, és a már megszokott módon "körbeszinkronizálja" a terepet. Ekkor a kamera végigpásztázza a környéket, sikátorról sikátorra halad, közben szerencsejátékozókat látunk a kocsmákban, meg lovaskocsiversenyeket az utcákon - ezek talán mellékfeladatok is lesznek majd.
Hősünk egy közeli lovaskocsiban kapja meg a küldetését egy maszkos nőtől, eszerint egy Roderick Bulmer nevű fickót kell majd megölnie, aki egyébként azzal foglalkozik, hogy kislányokat közvetít ki a templomosoknak. Mikor emberünk megkapja a feladatát, a lovaskocsit épp megtámadják, ő pedig a mozgó kocsin egyensúlyozva teszi el láb alól a támadókat.
Egy vasúti pályaudvarra érkezik, ahol a jól ismert csuklyáját egy kalapra cseréli, elvegyül a tömegben, és a mellékfeladatokra (egy tolvaj zsebelt ki nem messze valakit) fittyet hányva elkezdi levadászni Bulmert. Az igazán érdekes az, ahogy eljut hozzá: Batmanhez hasonlóan ő is kapott egy kilőhető kampót, amivel átlendül a vonatok fölött, mellkasba szúrja a célpontját, hogy azután egy mozgó vonatra felugorva meneküljön el, ahonnan aztán (némi csetepaté után) egy szénakazalba ugorva száll ki.
A Ubisoft természetesen még nem erősített meg semmit, így kezeljük a fentieket egyelőre pletykaként, azonban mint említettük, legutóbb a Kotaku a Unity és a Rogue létezését is idő előtt leplezte le - talán itt sem lőttek mellé.
Update! A Ubisoft közleményben megerősítette, hogy a kiszivárgott anyagok valódiak. Mint írja, "mindig sajnálatos", ha a belsős célokra szánt tartalmak napvilágra kerülnek, egyúttal elárulta, hogy a quebeci srácok "az elmúlt néhány évben" ezen a projekten dolgoztak. A formális bejelentésre csak később kerül sor, addig a Unity bővítése van napirenden.
Látszik, ez az értelmi szint bizony erről árulkodik :D Tudod mit? Legyen igazad! Az csak még nagyobb szégyen rád nézve :D
Szerintem nagyjabol erettsegizhettem amikor meg apad alsoja nyomta a homlokod....
Jatszal vele ha annyira jo, vagy meg se kot le annyira?
egyszerűen rossz olvasni amiket írtok, de ugyanakkor szórakoztató is!:D
Egyébként pedig tessék játszani a játékokkal, divatból nem kell fikázni. Eddig az összes rész bőven a "jó" kategóriába esik. Mindegyik rész összekapcsolódik, a sok birka nem véletlenül nem érti meg a történetvezetését. Na persze ha csak ez lenne a probléma... sajnos egyet kell értenem Apex-al mégis. Ritka hülye emberek élnek manapság, ez az oldal pedig bővelkedik az effajta evolúciós tévedésekben.
Egyébként pedig az ostobaság határát súrolja az is, amit a Unity-vel kapcsolatban firkáltok ide. Valóban, a kalóz verziók játszhatatlanok voltak, na de az bizony nem véletlenül fals változat. Én megvettem és érdekes módon csak szökő évente találkoztam bugokkal, az FPS-em meg stabil 30 körül álldogállt. A kiadott patch-ek után pedig zéró problémám van vele.
Idén a Rogue vitte a pálmát. Nagyon jól tálalták a történetet szokás szerint, ráadásul tele van tartalommal. Röviden: öröm vele játszani.
Plusz jó dolog, hogy lassan, de nyitnak új dolgok felé, pl. a sok lovaskocsi. Nyilván kell még pár rész neki (hehe..), de egyszer tényleg eljutunk a jelenbe is, sőt ez szerintem konkrétan a majdani autók előfutára. Azt vettem észre, hogy az Ubi előszeretettel teszteli le a későbbi feature-öket a jelenlegi részekben. Példák:
- AC Brotherhood csónakkal hajókra lövöldözős küldi -> AC3 hajózás
- Revelations lángszóró -> későbbi swivel gun.
- Revelations bombák (inkább csak a letehetőek) -> AC3 csali, vadászat
- Black Flag hajóra átlendülés -> az itt látható grappling hook.
Ezek mind apróságok, (és valószínűleg inkább csak kísérleteztek, majd rájöttek, hogy ezekkel tudnak még mit kezdeni), de számtalanszor éreztem már egy új résznél, hogy ezt már láttam valamilyen formában korábban. Erre alapozva, ezek a lovaskocsik a későbbi autókat vetítik előre.
De igazából teljesen mindegy, csak elmélkedtem picit. Ha az Ubi nem tanul ebből az évből, akkor végleg el lehet felejteni a sorozatot.
Kicsit átgondolhatták volna ezt az AC sorozatot. Nem lett volna butaság 2-3 évre pihentetni ezt a történenet.
Igen nagyon hangulatos képek. Igen jönnek majd az olyan traielerek amitől magam alá csinálok. És igen jön majd a játék ami meg egy vérszegény gyönyörű köntösbe tálalt unalom lesz.
A Unity-vel húztak be utoljára a csőbe :D
Tesszék cak tesszék,óccó aszaszinsz kríd, öccáz az aszaszinsz kríd, két aszaszinsz kríd nyócá,
Igen most regisztraltam, mert most lett csomorom a sok pocskondiazastol. Es biztosra veszem hogy a szidalmazok jo nagy hanyada azert lewarezolja es jatszik vele. Igaz, ezt csak feltetelezem. Ket kulon kommentszekcio kene. Fikazoknak kulon...
De nem lepődnék meg azon, ha a viktory mellett már "fényre derül" egy mellékrész, ami egy árva assaszin életét mutatja be.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.