Az eredeti tervekkel ellentétben nem február 24-én, hanem csak május 19-én kerülhet boltokba a The Witcher 3: Wild Hunt. A fejlesztők szerint prózai oka van a csúszásnak: a PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készülő szerepjáték az eddigi legambiciózusabb és legösszetettebb projektjük, és még szükségük van 12 hétre ahhoz, hogy tökéletes, illetve bugmentes legyen.
Ők a maguk részéről nagyon sajnálják, hogy elhamarkodottan jelentették be a megjelenési dátumot, és hát igen: tavasszal még úgy esküdöztek a srácok, hogy az akkortájt bejelentett csúsztatás (akkor kapta meg a játék a 2015 februári dátumot) lesz az első és az utolsó az anyag történetében. Nos, nem így lett, de legalább az új trailerrel vigasztalódhatunk.
33#: A HL2-t közzétették neten kb 70%-os elkészültségnél, vagy valami hasonló miatt csúszott!
https://www.youtube.com/watch?v=Jk3Sn_RwrMI
A CD Projekt viszont szabadon dolgozik, én örülök, hogy minél jobbra akarják megcsinálni!
Abban is van valami hogy még bőven nincs február vége, de már most 3 hónapot hozzáraktak. Kíváncsi leszek mi lesz ebből végül. Remélhetőleg jól sül el.
Azért egy nyílt világú RPG-nél ilyen minőségben bőven becsúszhatnak bugok. Remélhetőleg tényleg azt teszik amit mondanak, és tényleg finomhangolnak.
Az a baj hogy egy nagy, összetett nyílt világnál lenyomsz egy púpot, és valahol máshol nő ki egy újabb :))
Amúgy ezen már én is gondolkodtam, hogy a bánatba tudják már most, hogy még februárba sem jön ki a cucc. Ott ordas hibának kell lennie, vagy időzítés miatt kavarnak, bár el nem tudom képzelni mire sakkoznak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.