A Crosshairben két ötfős csapat ugrik egymásnak három percesmeccsek során, amiben a rendőrök feladata az lesz, hogy a pálya egyik végéből a másikba kísérjék a szintén játékos által irányított VIP-t, a bűnözőknek pedig nyilvánvalóan nem szabad ezt hagyniuk.
Az egyensúlyozás eltér a megszokottól, itt nem lesznek járművek, ráadásul a rendőrök gyakorlatilag létszámfölényben vannak, hiszen a VIP is kap majd egy elég izmos pisztolyt. Cserébe a bűnözőknek nem kell végezniük az összes ellenfelükkel, elég, ha a VIP-t elteszik láb alól, és mivel ebben a módban egyáltalán nincs respawn, ez egyúttal a győzelmüket is jelenti. A sunyulás tehát felértékelődik, nem jó ötlet, ha a VIP látványosan rohangál, a rendőröknek pedig azért is érdemes közel tartaniuk magukhoz az embert, mert az különféle extra fegyverekhez juttathatja őket. A Visceral nem zárta ki, hogy esetleg az eSport-szcénát is meggyőzheti ez a játékmód.
Összefogás a béta harmadik játékmódjáért
Ezzel párhuzamosan a fejlesztők bejelentették, hogyha a Battlefield 4 közössége összegyűjt 2 milliárd pontot a játék Rush módjában, és ezt még vasárnap reggel 9-ig megteszi, akkor a Battlefield: Hardline következő bétájába is bekerül a Heist mód.
A következő bétateszt időpontjáról azóta sem tudunk semmit, ami biztos, az az, hogy az összes platformon játszható lesz, illetve két pályát (Downtown és Dust Bowl) és két játékmódot (Hotwire és Conquest) kapunk hozzá, legalábbis alapjáraton.
Az esportos soron meg jót nevettem, arra ne is számítsanak addig amíg nincsenek dedikált szerverek és mod támogatás :D
Szerintem vissza kéne hozni.Emlékszem általános iskolába mikor ismerkedtünk a játékkal infó órán a tanár olyan balfasz volt hogy az as_mapot mert az volt az első a map list-be.És mindenki csodálkozott hogy mikor kinyírták a Vipp-et mért lett vége a játéknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.