Az Activision-Blizzard legújabb pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy a 2014-es naptári évben a cég 4,41 milliárd dollár árbevételt ért el, amely kicsivel elmarad a 2013-as 4,58 milliárdtól. A kiadónak azonban nincs oka panaszra: a digitális csatornákból 1,9 milliárd dollár folyt be, így a teljes bevételek 43 százalékát adják a letölthető tartalmak. A cég nyeresége 1,13 dollár volt részvényenként, ez viszont több, mint a tavalyi 95 cent.
Ami pedig a december 31-én lezárult pénzügyi negyedév teljesítményét illeti: a három hónapos időszakban 1,58 milliárd dollár bevételre tett szert a kiadó, amely kicsivel több, mint a 2013-as év azonos időszakában elért 1,52 milliárd. A részvényenkénti nyeresége is nőtt, méghozzá 22 centről 49 centre.
A Destiny immáron 16 millió regisztrált felhasználót vonultat fel, míg a Hearthstone 24 milliót, csak ez a két frencsájz 450 millió dollárt hozott az Activision konyhájára. A Bungie FPS-ének játékosszáma ez alapján jelentősen megnövekedett, hiszen 2014 októbere és novembere között csak 9,5 millió felhasználót mutatott fel az alkotás. A játékosok átlagban napi 3 órát destinyznek.
2015-ben új tartalmak érkeznek a Hearthstone-hoz, ráadásul jönnek az okostelefonos változatok is.
Az Overwatch bétája még idén várható. Január óta 9 millió játékos iratkozott fel a Heroes of the Storm zárt bétatesztjére. Ami pedig a World of Warcraftot illeti, a Warlords of Draenorból 3,3 millió példányt passzoltak el az első 24 órában, az előfizetők száma pedig újfent átlépte a 10 milliót. A Blizzard egyébként itt csökkenésre számít, elsősorban az ázsiai régióban.
A Skylanders-széria is átlépte a 3 milliárd dolláros bevételt.
A Call of Duty-sorozat 2003-ban indult útjára, s eddig 11 milliárd dollárt hozott az Activisionnek. Az Advanced Warfare 2014 novembere óta 1 milliárd dollár bevételt termelt, s a kiadó arra számít, hogy mind az alapjáték, mind a kiegészítők bevétele "jelentősen növekedhet" a jövőben. A Havoc DLC (és a Season Pass) például sokkal jobban fogy, mint a Ghosts adott térképcsomagja.
A cég emellett megerősítette, hogy tényleg a Treyarch készíti a 2015 novemberében érkező új Call of Dutyt. A csapatnak három éve volt a fejlesztésre, az elkövetkezendő hónapokban további információk várhatóak az idei részről.
Hihetetlen mennyi gyikember van itt.
Nem kell a szöveg.
Ha hasonló stílust szereted akkor a Borderlands 2 ha grafikában nem is (bár ugye direkt ilyen a graf) tartalmilag biztos többet nyújt feltéve ha már nem játszottad rongyossá a Destiny előtt :D
Van egy tökjó varázsa a játéknak és ötletes csak sajnos bitang keveset tud nyújtani...
Vagyis kevés a boss,a küldetések unalmasak...
A multi az egész pofás.
Amit viszont nem értek, hogy mitől lehet ennyi bug benne ha egy olyan motort visznek tovább amit már használtak egy előzőnél meg egy azt megelőzőnél. Stb...
Steamword függővé tesz mint egy minecraft. Awesomenauts bár nem hosszan érdekes, de nem rossz MOBA. PvsZ GW meg vicces...nagyon vicces. Hihetlen, hogy van egy zombi akinek van egy olyan skinje amiben egy virágnak álcázza magát és én bedőlök. Egy álarc van előtte amin látszik hogy álarc. Én meg hezitálok fél másodpercet, hogy lőjek-e vagy nem hisz ez egy virág. Ennyi elég is hogy lelőjön. Mikor először bedőltem akkorát nevettem.
S persze ízlések és pofonok. Lehet neked a destiny fog bejönni.
Akkor már nem annyira rossz a helyzet.
Ja és ha mégis megveszed menj el egy játékboltba és vedd meg használtan olcsóbban. Megjelenés utáni héten már láttam 6db használtan, sokaknak nem jött be.
EA és Ubisoft is vásárol fel cégeket, de utána nem köti össze a nevével. Nem értem ezt a dolgot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.