Bonyolultabb fejtörők lesznek az új Tomb Raiderben
- Írta: barackostej
- 2015. február 17.
A 2013-ban megjelent és 2014-ben felújított Tomb Raider reboot remekül sikerült, mellyel a Crystal Dynamics végre visszahozta a sorozatot a legjobb címek közé. Több rajongó azonban nem teljesen volt elégedett, mivel a régi epizódokhoz képest röhejesen egyszerű puzzle feladatokat kellett megoldani.
Bár egyesek szerint a játékok mostanában túl bonyolultak, a Crystal Dynamics mégis úgy döntött, hogy hallgat a rajongókra és jobban meg fogja mozgatni az agytekervényeinket a Rise of the Tomb Raiderben. Mivel a fejlesztők nem szerették volna a fő küldetésvonalat nehezíteni, úgy döntöttek, hogy a már 2013-as rebootban is látott rejtett sírokban található fejtörőket fogják megbonyolítani.
Ezekben általában fizikával kapcsolatos feladatokat kellett megoldani és emlékeim szerint azért volt egy-kettő, ami pár perc gondolkodásra késztetett. Noah Hughes, a Crystal Dynamics kreatív igazgatója azt mondta a Game Informernek adott interjúban, hogy a feladatok nagyobbak és összetettebbek lesznek. Hozzátette, hogy nem szeretnék, ha a játékos egy helyben állva órákig gondolkodna a megoldáson, ezért inkább több kisebb puzzle-t raknak majd egymás mellé. Több helyiséget is bejárhatunk majd és egyszerre több feladatot is meg kell oldanunk, hogy a végén egy "grandiózus fináléban" nyíljon ki egy kapu.
Jó hallani, hogy a fejlesztők figyelnek a rajongók kéréseire, de azért reméljük, nem a Half-Life 2 óta ezerszer ismételt fizikai feladványokat kell majd megoldani újra és újra.
A Rise of the Tomb Raider idén decemberben érkezik Xbox One-ra és Xbox 360-ra, de a pletykák szerint később más platformokra is megjelenthet.
Amúgy annak nem örülök, hogy megint csak a mellékküldetéseket nehezítik, és nem a főszálat. Én így is jártam úgy az előző részben, hogy Lara fél percnyi gondolkodás után egyszerűen elpofázta a megoldást. Most komolyan nem lehetne úgy megoldani a főküldetés fejtörőit, hogy van bekapcsolható hangsegítség, ami elmondja a megoldást? Még akár achievement is lehetne hozzá, hogy ha valaki elsőre, hangsegítség nélkül viszi végig. Ezzel azok is jól járnának, akik szeretik a fejtörőket, meg azok is, akik végig akarnak rohanni a játékon.
Én pl ki nem állhatom az idegesítőeket amiken órákat kell gondolkodni, de a lazábbakat szeretem amiken elég egy 10-20 percet gondolkodni.
Csak ezt a játékosok nem igazán szívlelik. Senki nem akar olyan játékkal játszani ami idegesítő.
#10
Próbálnak azért fejleszteni a fejtörőkön, csak ez sajnos kimerül annyiban, hogy behozzák a fizikai lehetőségeket. Az Underworld-ben voltak nagyon jó kis fejtörők, szerintem megállta a helyét 2008-ban is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.