A Sony viszonylag jó harmadik negyedéves eredményeinek ismertetésekor már előre jelezte, hogy heteken belül elő fog állni az eddigi, nagyon komoly átszervezésekkel járó stabilizációs intézkedésekre épülő, újra a növekedést megcélzó stratégiával. A legutóbb kiadott számok azt mutatják, hogy a vállalat most már tényleg kifele mászik a mély gödörből, és a durva veszteséget felhalmozó mobildivízió konszolidálását követően újra nyereséges pályára tud állni. A március 31-én záruló pénzügyi év azonban még a mobilos üzletág borzasztó teljesítményét fogja nyögni, a teljes 2014-es évre várt 1,45 milliárd dolláros veszteség túlnyomó része ennek az egységnek a sara.
Már a decemberben lezárt negyedév eredményeiből is jól lehetett látni, mik lettek mostanra az átalakított Sony húzóágazatai, így senkit nem ért nagy meglepetésként, hogy a vállalat a következő években masszívan ezekre fog alapozni. A Játék és Hálózati szolgáltatások üzletágnak - azaz elsősorban az eddig rendkívül sikeres PlayStation 4-nek és a kapcsolódó PlayStation Networknek - továbbra is kiemelt szerepe lesz, ahogy az elmúlt hónapokban a kameramodulok és érzékelők iránti erős kereslet miatt jól teljesítő Eszközök divíziónak is fontos profitgeneráló szerepet szánnak. A stabilnak és kiszámíthatóan növekedőnek ítélt részlegek sorát a Sony Music és Sony Pictures zárják.
Ha részlesebben is érdekelnek a Sony tervei, olvasd el a HWSW teljes cikkét!
De nem lenne hülyeség, ha sokkal több energiát feccölnének a psn-be.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.