A Hellraid fejlesztése eddig se volt zökkenőmentes. Az eredeti tervek szerint már 2013-ban meg kellett volna jelennie, de a rengeteg csúszás után végül úgy döntöttek a készítők, hogy generációt vált a játék, és csak PC-re, PS4-re és Xbox One-ra fog elkészülni.
A Techland ma kiadott közleménye szerint azonban úgy néz ki, hogy azokra se. A csapat ugyanis belsős elemzések után arra a megállapításra jutott, hogy a játék jelenlegi formában nem passzol az elvárásokhoz, így visszaküldték azt a tervezőasztalra. Ez két dolgot jelent: idén már biztosan nem kapjuk meg a Hellraidet, továbbá a felszabaduló erőforrások jóvoltából ismét nagyobb csapat dolgozik majd a Dying Light készülő kiegészítőin.
Én nagyon vártam a játékot :(
#2: Azért csinálják, hogy el tudják adni. Nekik se eget rengető elvárásaik vannak, csak annyi, h pl átlagosan ne húzzák le a wc-n a lemezt, miután beteszik a gépbe. Ne hidd, hogy olyan finnyásak voltak, h nem tetszett egy porszem és emiatt küldték vissza. Valszeg olyan állapotban volt ennyi idő után, hogy gazdaságosabb most leállni, mint a lemezre nyomás-marketing-doboz-kiszállítás-promóció költségekkel növelni a veszteséget.
Azért nem adják oda másnak, mert költség van benne. Pénzt fektettek a kódok megírásába. Valószínűleg ha például házat építesz és beleölsz 10 millát a házba, de nem tetszik és meg akarsz szabadulni tőle, nem sétálsz el és dobod a telek kulcsát másnak, h nesze, mától a tied.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.