Désilets először áprilisban beszélt az új projektről, most pedig a Kotakunak árult el néhány friss részletet vele kapcsolatban - az kétségtelen, hogy ambiciózus fejlesztésbe vágott az úriember és csapata, a Panache Digital Games.
Désilets elmondása szerint az Ancestors egy külső nézetű akciójáték lesz, első blikkre olyan, mintha a Civilization fejlődési fáját ráhúzták volna az Assassin's Creedre. A játék során az emberiség történetének bizonyos állomásait járhatjuk majd végig, az előemberek felbukkanásától a bolygó meghódításáig (illetve ahogy Désilets fogalmazott, annak elpusztításáig), miközben a karakterünkre és a játékbeli családunkra minden egyes döntésünk hatással lesz.
Az Ancestors epizodikusan érkezik majd, a sok kis fejezet összességében egy 25 órás kalanddá fog összeállni. Először két lábra kell majd állnunk, nem sokkal később elkezdhetünk sprintelni, kapunk egy nyitott világot, ahol életben kell maradnunk, azonban később már a családunk, majd a törzsünk túlélését kell biztosítanunk - egy ehhez hasonló ív mentén bővül a játék fejezetről fejezetre.
A készítők még bőven a fejlesztés elején járnak, úgyhogy ezek egyelőre inkább csak elképzelések, viszont kétségtelen, hogy jónak tűnnek. Az E3 kapcsán egyébként megjelent az első teaser bővített változata is, amelynek a végén egy rövid, a játék engine-jével készült jelenetsor is felbukkan - ezt láthatjátok fent.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.