Újabb kulisszák mögötti videót kapott a Fallout 4. Az E3-as visszatekintőben a játékbeli társunkról, a hűséges kutyáról tudhatunk meg többet, köszönhetően a játék rendezőjének, Todd Howardnak.
A legutóbbi hasonló kulisszák mögötti kedvcsinálókban a játékbeli tennivalókkal, mint például a testreszabási lehetőségekkel, a moddingolással és a craftolással ismerkedhettünk meg. A mostani felvétel a játékbeli hű társunkról szól, így például a videóból az is kiderül, hogy Dogmeat valós életbeli alteregója egy River nevű németjuhász, aki ráadásul állandó látogató a stúdióban, ugyanis a gazdája a Fallout 4 vezető pályatervezője, Joel Burgess.
A Fallout 4 november 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re, valamint Xbox One-ra.
1. Fallout 1/2 nem lehet egy 3D újkori részhez hasonlítani, értem, amit mondasz, csak Te is értsd meg kivitelezhetetlen. Nem lehet a story-t úgy alakítani, vannak törekvések pl.: Skyrimben megölöd az egyik fogadó tulaját a fia lép a helyébe stb.
A story karakterek fel vannak építve, rengeteg szövegük van, szinkronszínészek meg nem olcsók, gondolj bele, ha én le ölhetnék benne valakit, akinek fontos szerepe van, mégis, hogy tudnák úgy alakítani a storyt? Rengeteg karakter volt az előző részekben is, akiket ha megöltél volna, na akkor az lett volna kiábrándító, hogy oldja a meg a játék, hogy mégis menjen tovább a story.
Az biztos a megölhetetlenséget jobban elő lehetne adni, mint Bethesda játékaiban szokták, de megkerülhetetlen dolog, és nem tudok olyan komoly RPG-ről, amibe ne lennének halhatatlan NPC, 20 évvel ezelőtti játékokat meg ne vegyünk elő, nincs értelme a hasonlítgatásnak.
egy négylábú segítő. Egyedül a világ ellen! :D
40 nap és tolhatjuk!!!! Alig várom! Posztapokaliptikus világ rulez!
Bethesda játék révén úgy mész ahogyan akarsz, sose volt semmi rád erőltetve szerintem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.