Ha a hétvégén nem tudtál eleget játszani a Star Wars: Battlefront nyílt bétájával, jó hírünk van a számodra, Mathew Everett, a Star Wars: Battlefront közösségi menedzsere ugyanis egy hivatalos fórum bejegyzésben megerősítette, egy nappal tovább tart a publikus béta. Mindez azt jelenti, hogy nem ma, hanem csak holnap ér véget a próbakör.
A bejegyzésből az is kiderül, hogy a plusz egy nap igazából az infrastruktúra technikai jellegű tesztje lesz, így könnyen előfordulhat, hogy játék közben elveszítjük a kapcsolatot, esetleg pont akció közben hajítanak ki minket.
A Star Wars: Battlefront november 17-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, az asztali gépes változat gépigényét pedig erre találjátok.
Vagy nagyon érezte mindenki a béta végét, vagy csak feladták az emberek elkeseredésükben, hogy mindjárt úgyis vége, de iszonyatosan kifulladt a játék. Több olyan meccsem is volt, walker-assasultban ahol egyedül ( !!! ) maradtam az egyik oldalon 10-15 ellenséggel szemben ( volt, hogy birodalmi oldalról még így is nyertem ! :))) Amikor benn volt 40 játékos, akkor is olyan álmos volt a játékmenet és nem éreztem, hogy olyan elszánt csata folyt volna, mint mondjuk szombat / vasárnap. Viszont fele-fele volt a birodalom / lázadók nyertes meccsek aránya !!! ( Szombat - Vasárnap, nem láttam egyszer sem szétlőtt lépegetőt ... ) Járművekkel viszont én sem vagyok kibékülve. Gamepad nélkül repülni kínszenvedés, a kis lépegető meg olyan, mint egy mimóza virág ( pillanatok alatt szét lehet kapni ). AT-AT viszont brutális, ha én vagyok benne nagyon jó móka, de lázadóként a pokolba kívánja az ember... :)
Drop-zone ( ami továbbra is jobban tetszik ) komolyan élhetőbb volt és végre nem voltak 1 hites killek és tényleg taktikus helyezkedős, okosan támadós és nem öngyilkos berohanós meccsek voltak. Igazán adhatnának egy 50%-os kupont, első bétásoknak és már rohannék is megvenni :DDD.
1: Egy-az-egyben Battlefield
2: Tök más, mint a Battlefield
3: Túl gyors, nagyon árkád
4: Túl lassú, unalmas
5: Túl jók a fegyverek
6: Túl gyengék a fegyverek
7: Nehéz irányítani a repülőket
8: Könnyű irányítani a repülőket
9: Olyan, mint a Titanfall
10: Nem olyan, mint a Titanfall
11: Túl könnyű az objective
12: Túl nehéz az objective
És végül 13: Nincs űrcsata, nem sétálhatunk a Millenium Falcon belsejében és beszélgethetünk Chewbaccával, nem röpködhetünk ösze-vissza a galaxisban, nem irányíthatjuk az 5 km/óra sebességű lépegetőt (pedig az milyen rohadt izgalmas lenne), nem kétszer akkorák a pályák, nem háromszor akkorák a pályák, nem 48 játékos van, nem 64, 128, 256 játékos van, nincsenek se a Hothon, se a Sulluston városok, felhőkarcolók, vízesések, repülőterek, piramisok, paloták, szökőkutak, mézeskalácsházikók és zombik.
Azért nekem tetszett :)
Ott nem rohangálni kell, hanem össze dolgozni.
Le lehetett szedni a nagy lépegetők pajzsát aztán a pilótáknak drótkötéllel elfektetni őket, vagy szét rakétázni. (fel lehetett szedni)
Elvileg a termo (remélem jól emlékszem a nevére) gránát is kifejezetten ellenük volt.
Ha jól emlékszem amikor lent volt a pajzsuk, akkor fél percig lehetett őket sebezni.
Nekem pont a Drop Zone nem tetszett.
Kettő pálya alapján fikázzátok szét a játékot, meg mennyire Battlefield koppintás.
Én jól el leszek vele az már biztos. És most jöhetnek vérpistiék hogy a sárba tapossanak, mert én vagyok a hülye....
Rebel win-t egyszer sikerült nekünk összehozni. Egyszer. Többet én se láttam. :) A Walker Assault szerintem amúgy kaki - legalábbis ezen a pályán biztosan -, ellenben a Drop Zone-t nagyon nagyon élveztem. Pörgős, látványos, és csapatmunkát is igényel. Nem egyszer fordult elő, hogy vagy tíz percig passzolgattuk oda-vissza a podot, hihetetlen kiélezett volt az egész.
Egyetlen hibával találkoztam: a fullscreen fogalmát valahogy nem ismeri, azonnal visszavált ablakra. (És igen, tökmindegy, hogy mit csinálok.) A borderless windowed tudott csak legalább egy "kamu fullscreennel" szolgálni. Másnál nem volt ilyen...?
De ez így valóban kevés, 3 órám van kb benne és már ki is játszottam magam, lehet ha pár ezer forintért árulnák, akkor beszerezném, de így...
A repülőnél az a szitu, hogy mindegyik nagyon jól manőverezhető, kivéve a T-47 airspeeder (vagy snowspeeder). Nem tudom, mit csináltak vele a fejlesztők, de nagyon nehéz vele kanyarodni és azért elég fontos lenne, hogy jól tudjak ráfordulni arra a fránya lépegetőre. :D
#5 Akkor most virtuálisan meghajlok előtted! :D
Meg feltűnt az is, hogy bár a gépem messze veri a minimumot, leszámítva a 6 éves HD5770-em ( ami ráadásul 1GB-os ), mediumban röcc-mentesen simán elfut. Én meg akartam kártyát cserélni, de azt hiszem megvárom, míg végleg elfüstöl... :DDD Bár ATI-m még nem tett ilyet, szemben az összes vidiással, lehet, hogy el kellene kezdeni hajtani, mégis egy turbós sapphire :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.