Első napos peccs nélkül nincs játékmegjelenés manapság, a Ubisoft pedig szereti kényeztetni a rajongóit, úgyhogy mindjárt kettő javítást is letöltet velük az Assassin's Creed: Syndicate megjelenése után.
Azt nem tudjuk, mennyire nélkülözhetetlenek (értsd: meg kell várni a letöltést, vagy azonnal nekiugorhatunk játszani?), de a méretük átlagosnak mondható: az 1.10-es rajtszámú versenyző 541 MB-ot nyom, míg az 1.11-es 534-et. A Halo 5 vásárlóinak egy 9 GB-os frissítést kell majd letölteniük, igaz, abba a csomagba a multiplayer pályákat is belepakolták.
Az Assassin's Creed: Syndicate október 23-án jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra, PC-re pedig novemberben érkezik. Mi már játszunk vele, hamarosan mesélünk is róla - addig is álljon itt a legfrissebb trailer:
Öreg hiba.
Magyar nyelven helyesen írva: elsőnapos. Egy szó.
Kedves Kolléga! Alapvetően az agressziódat inkább másutt éld ki, jobban jársz, aki itt looser, az Te vagy ;). Véleményt formálok, mert jogom van hozzá, Neked pedig jogodban áll nem figyelembe venni, ha akarod. A Másik véleményét, még ha Neked nem is tetszik, illik tiszteletben tartani!
Örülök, hogy megveszed, kívánom, hogy szerezzen boldog perceket! A kezdetek óta követem az AC játékokat, Nekem sajnos kifulladt, és próbálok ennek hangot adni, jelenleg ennyit tudok tenni! :)
Én ma megyek érte és gondolok a rád hasonlókra miközben jót játszok! Véleményt meg max Én formálhatok róla aki megvettem és játszik is vele. Te pihensz....:DDDD Eszem megáll!
Ideje pihentetni a sorozatot és inkább kérünk egy új Prince of Persia-t, de azt is pár év múlva, mikor az AC végre kicsit kikopik a köztudatból, meg fejlesztők agyából is, nehogy átskinezett valamit kapjunk....
http://www.vg247.com/2015/10/22/assassins-creed-syndicate-reviews-all-the-scores/
Mintha joghurtot vennél a boltban, és a pénztáros nő nyomná a kezedbe a baktériumot amitől besűrűsödik a tej.... ;)
de nem csak az, hanem az is hogy a kiadó mást szeretne. lehet hogy neked van egy jó ötleted, de a kiadó ügyes okos emberei a profitot látják csak benne. és mivel ők nem mindig tudják mi kell a játékosoknak, a végeredmény néha igencsak felemás (sz*r).
a legtöbb sikeres játék szerintem ezért lesz sorozat gyártott produktum (profit maximalizálás). a végére meg szinte mindig kifullad, és egy rossz vicc lesz. hadd ne kelljen példákat mondani :)
Az a rossz manapság, hogy a fejlesztőknek lehet hogy kéne még idő sok esetben, és a kiadó türelmetlensége cseszi el a "művüket".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.