Bezárt a TESO ügyfélszolgálati központja

  • Írta: zoenn
  • 2015. december 18.
  • Gyászhír
Link másolása
A The Elder Scrolls Online írországi ügyfélszolgálati központja nemrégiben lehúzta a rolót, 300 dolgozónak mondtak fel így karácsony előtt. Vajon tényleg ennyire zsugorodik az MMO játékosbázisa?

A helyi Connacht Tribune beszámolója szerint a ZeniMax ügyfélszolgálati központja gyakorlatilag bezárt Írországban. A magazin úgy tudja, mintegy 300 munkahely szűnt meg, az érintettek között főállású és szerződéses alkalmazottak is vannak. A szóbeszédek szerint immáron csak öt vagy hat dolgozó felel a The Elder Scrolls Online supportjáért Galwayben.

A ZeniMax 2011-ben hozta létre a központot, azzal a céllal, hogy kiszolgálja az európai játékosokat. A kezdeményezést támogatta az ír kormány is, amely azt szeretné, hogy minél több vállalkozás jöjjön létre az országban.

Gyanúnk szerint az elbocsátásokra azért volt szükség, mert a The Elder Scrolls Online játékosbázisa zsugorodik, így nincs szükség annyi ügyfélszolgálatos munkatársra sem. A cég egyelőre nem kommentálta az értesüléseket.

Az MMO rajongóinak nincs mitől félniük, a játék folyamatosan bővül, legutóbb novemberben kaptuk meg a Orsinium című kiegészítőt.

9.
9.
PiszkosFred
#8: Persze, a startot kicsit elbaszták nem kicsit. Ahogy sok más mmo esetében, itt sem sikerült megugrani az elvárt szintet. Szerencsére hamar helyrerakták utána a dolgokat, sőt, a következő egy évben alatt - amíg kvázi a PC-sek voltak a konzolos megjelenés bétatesztelői - komoly fejlesztéseket kapott, ami legtöbbször cska előnyére vált a játéknak. Mostanra már a játék nagyon rendben van, csak hiányzik belőle még pár apróság, amelyet nagyon lassan akarnak implementálni, fszsetudja miért... (és valahol ezért is vicces, amikor 2015 végén ilyen-olyan fórumokon jön pár egybites kommentelő a 2014-es béta tapasztalataival... Komolyan, érdemes beleolvasni néha az ESO hírek hozzászólásaiba. De hát lelkük rajta, ostobának lenni alkotmányos jog, nem tagadhatjuk meg tőlük)
8.
8.
Extol
#5: Már lehet, hogy jól megy, de a startnál el lett szúrva akkor is.
7.
7.
Chuucky
Ez nem igaz! Még a felese de még a morzsája se. Az okát nem tudni és nem is igazán érdekel miért megy megint a lejáratás és a hazudozás egy lényeg.
Nem zárták be és nem is 300 és tavalyi se igaz. 50 embert bocsájtottak el és szépen él és virul az EU support írországban. Kicsit bővebben.

Tavaly tavasszal megjelent a játék minden játék megjelenésekor sokkal több supportosra van szükség, mert még a segítő közösségi oldalak nincsenek teli leírásokkal a játékosoknak sokkal több a baja a játékok se olyan stabilak stb stb. Ezeket az embereket fél évre veszik fel határozott idejű egyszeri megbízással, Minden játék így teszi. Ezért is nem értem miért fut ilyen zsákutcába újra és újra az újságírói gárda. Lehet újonc tapasztalatlan újságírókról van szó.

Na de menjünk tovább tavaly lezajlott aminek le kellett a játék elég stabil a játékosbázis is beállt egy szintre a fél éves szerződéseket elküldték mert nem volt rájuk szükség. Idén jött a 2 konzolos verzió, megint felvettek fél évre embereket fél évvel a konzolos megjelenés után megint elküldték őket, vagy mentek ők maguktól mert tudták eddig tartott a feladatuk, szerződésük.

A gyanú alaptalan már megint és a cég reagált a hülyeségekre. egy részlet belőle ".... This is a normal practice. We have been diligently working with the IDA, and the employees affected by this decision since the summer. We are disappointed by the inaccuracies in the report of the Connacht Tribune."
6.
6.
Anyád kiváncsi vagyok hányan olvasság úgy ezt reggel csipásan hogy' bezárt a TESCO ügyfélszolgálati központja' xd
5.
5.
PiszkosFred
#4: Nagyon sok penz jon be nekik az ESO-bol, az uzleti resze rendben van, sot... konzolos premier ota meg tobb. A jatek mmo resze az, amit fejleszteni kellene, ha mar elszamitasrol beszelunk.
4.
4.
Extol
Nagyon elszámította magát a Zeni a TESO-val. Rosszul sikerült az üzleti része a dolognak.
3.
3.
PiszkosFred
Na, valaki megint megkavarta a sz.... azt. :)

Hi, everyone. Following the successful console launch of The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited in June, we have a thriving console and PC online community. We adjusted customer support levels in mid-August by reducing staffing by approximately 50 people to reflect the game’s stability and the needs of our players. This is a normal practice. We have been diligently working with the IDA, and the employees affected by this decision since the summer. We are disappointed by the inaccuracies in the report of the Connacht Tribune.

Bar a kutyat sem erdekli, de a pontossag kedveert alljon itt ez a par sor.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...