A helyi Connacht Tribune beszámolója szerint a ZeniMax ügyfélszolgálati központja gyakorlatilag bezárt Írországban. A magazin úgy tudja, mintegy 300 munkahely szűnt meg, az érintettek között főállású és szerződéses alkalmazottak is vannak. A szóbeszédek szerint immáron csak öt vagy hat dolgozó felel a The Elder Scrolls Online supportjáért Galwayben.
A ZeniMax 2011-ben hozta létre a központot, azzal a céllal, hogy kiszolgálja az európai játékosokat. A kezdeményezést támogatta az ír kormány is, amely azt szeretné, hogy minél több vállalkozás jöjjön létre az országban.
Gyanúnk szerint az elbocsátásokra azért volt szükség, mert a The Elder Scrolls Online játékosbázisa zsugorodik, így nincs szükség annyi ügyfélszolgálatos munkatársra sem. A cég egyelőre nem kommentálta az értesüléseket.
Az MMO rajongóinak nincs mitől félniük, a játék folyamatosan bővül, legutóbb novemberben kaptuk meg a Orsinium című kiegészítőt.
Nem zárták be és nem is 300 és tavalyi se igaz. 50 embert bocsájtottak el és szépen él és virul az EU support írországban. Kicsit bővebben.
Tavaly tavasszal megjelent a játék minden játék megjelenésekor sokkal több supportosra van szükség, mert még a segítő közösségi oldalak nincsenek teli leírásokkal a játékosoknak sokkal több a baja a játékok se olyan stabilak stb stb. Ezeket az embereket fél évre veszik fel határozott idejű egyszeri megbízással, Minden játék így teszi. Ezért is nem értem miért fut ilyen zsákutcába újra és újra az újságírói gárda. Lehet újonc tapasztalatlan újságírókról van szó.
Na de menjünk tovább tavaly lezajlott aminek le kellett a játék elég stabil a játékosbázis is beállt egy szintre a fél éves szerződéseket elküldték mert nem volt rájuk szükség. Idén jött a 2 konzolos verzió, megint felvettek fél évre embereket fél évvel a konzolos megjelenés után megint elküldték őket, vagy mentek ők maguktól mert tudták eddig tartott a feladatuk, szerződésük.
A gyanú alaptalan már megint és a cég reagált a hülyeségekre. egy részlet belőle ".... This is a normal practice. We have been diligently working with the IDA, and the employees affected by this decision since the summer. We are disappointed by the inaccuracies in the report of the Connacht Tribune."
Hi, everyone. Following the successful console launch of The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited in June, we have a thriving console and PC online community. We adjusted customer support levels in mid-August by reducing staffing by approximately 50 people to reflect the game’s stability and the needs of our players. This is a normal practice. We have been diligently working with the IDA, and the employees affected by this decision since the summer. We are disappointed by the inaccuracies in the report of the Connacht Tribune.
Bar a kutyat sem erdekli, de a pontossag kedveert alljon itt ez a par sor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.