A Microsoft és a Remedy hivatalosan is megerősítette, hogy a Quantum Break PC-re is meg fog jelenni. A bejelentés szerint a Windows 10-re készülő változat az Xbox One-os premierrel egyszerre, vagyis április 5-én debütál.
A finn stúdió azt is megerősítette, hogy aki megvásárolja a játékot, az ingyen megkapja mellé az Alan Wake-et, illetve annak két később megjelent DLC-csomagját, a The Signalt és a The Writert. Emellett akik most előrendelik a címet, azok hozzájutnak az Alan Wake's American Nightmare-hez is - mindkét Xbox 360-as cím játszható lesz Xbox One-on is a visszafelé kompatibilitás jóvoltából.
De a jó híreknek ezzel még nincs vége. A Microsoft és a Remedy ugyanis szeretné megadni a lehetőséget arra, hogy mindenki szabadon válasszon magának platformot. Így ha most előrendelitek a játék Xbox One-os digitális kópiáját az Xbox Store-on keresztül, vagy épp az Quantum Break-féle Xbox One-csomagot tetetjük félre, akkor ezek mellé jár egy token is, ami a Windows Store-ban beváltva hozzáférhetővé teszi a játék PC-s, Windows 10-es változatát is.
És ha már szóba került az új Xbox One bundle, akkor emlékezzünk meg arról is. A csomag tartalmazni fog egy gyönyörű fehér borítású, 500 GB-os Xbox One-t, egy stílusban megegyező kontrollert, a játék digitális, előretelepített változatát és a fentebb említett Alan Wake-et és annak DLC-it is. A csomag 349 dollárba fog kerülni.
Szóval a Quantum Break április 5-én jelenik meg, PC-re és Xbox One-ra. A játékról írt tartalmas előzetesünket itt olvashatjátok el. A PC-s változat gépigénye a következő:
Minimum rendszerkövetelmény:
- OS: Windows 10 (64-bites)
- CPU: Intel Core i5-4460 (2,7 GHz) vagy AMD FX-6300
- GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 vagy AMD Radeon R7 260x
- Memória: 8 GB
- HDD: 55 GB szabad tárhely
Ajánlott rendszerkövetelmény:
- OS: Windows 10 (64-bites)
- CPU: Intel Core i7-4790 (4 GHz) vagy hasonló AMD
- GPU: NVIDIA GeForce 980 Ti vagy AMD Radeon R9 Fury x
- Memória: 16 GB
- HDD: 55 GB szabad tárhely
Hadd idézzem a CD Projekt állásfoglalását:
"Ha a konzolpiacot nem vettük volna figyelembe, most nem egy ilyen Witcher 3 lenne előttetek. Ez ilyen egyszerű. A konzolpiac hatalmas, több eladással kecsegtet, emiatt pedig nagyobb büdzsével számolhattunk. Nem engedhettük meg magunknak egy PC-exkluzív cím fejlesztést. Azt viszont érdemes megjegyezni, hogy igen, PC-n a grafikából sokkal többet tudtunk volna kisajtolni, ha csak erre a platformra koncentrálunk, pénzügyileg viszont nem tudtunk így megállapodni."
Tehát a konzolos eladások nélkül a W3 nem hozta volna be a fejlesztés költségeit, a konzolok nélkül viszont még többet kihozhattak volna belőle. Ez rókafogta csuka.
Itt a teljes cikk, amiből viszont kiderül, hogy konzolok nélkül is csak Pakson futott volna el az eredeti koncepció: http://www.gamestar.hu/the-witcher-3-wild-hunt-grafikai-butitas-cd-projekt-red-magyarazat-adam-badowski.html
"A csodálatos füst és tűzeffektektől viszont tényleg muszáj volt megszabadulniuk. A srácok szerint egyszerűen megfőzte volna a PC-ket a DirectX 12 nélkül a két effekt, ezt pedig érhető okok miatt nem merték megkockáztatni."
Szóval megértelek. Egyszerűen gondolkozol, mint a faék. Nyugodtan veszítsék el emberek százezrei vagy milliói a munkájukat, akik ma a konzolok fejlesztéséből, építéséből, eladásából és a konzolokhoz köthető üzletágakból élnek. Csak legyen meg a 60 fps.
Ha valaki nem kíváncsi rá, elhalad felette, ha valaki megszólja, az azt jelenti, hogy eltalált valamit, vagy csak szimplán meg kell mondania a saját véleményét a dologgal kapcsolatban.
Neked azért a One mert azon van több játék, nekem azért a ps4, mert azon van több játék ami érdekel. A különbség, hogy az XO elveszti ezeket a játékokat sorra. De csak, hogy értsd, ugyanígy drukkolnék a ps bukásának is, csak ez nem fog bekövetkezni mert a Sony nem heréli ki a saját konzolját.
#110.
Igen, persze. A konzolok nélkül véget ér a játékipar.
Elkanyarodtam a témától, de a lényeg, hogy személy szerint sokkal jobban szeretek konzolon játszani, jobban bejön a felület is, de ez lehet az én betegségem már ilyen téren. Kifejezetten szeretek esténként besüppedni pár halo 5 meccs erejéig. Nekem mocskosul hiányoznának a konzolok ha nem lennének, meg hát, azért a konzoloknak nem kevés dolog köszönhető(elég csak a PS1-re gondolni és a 3D esetére ami addig elképzelhetetlen volt)...
Szar érzés a pocsék választás mi?!
Ameddig a GK-n free reg van, addig ontom a véleményemet, bármennyire is fájdalmas nektek.
BTW fullos pc-m és ps4-em van. Ennek fényében mondom, hogy tűnjenek el. Kibaszottul örülök neki, hogy általában 30 fps-re vagyok kényszerítve olyan exkluzívoknál, amik ha jönnének pc-re, gond nélkül mennének 60 fps-sel.
Ha nem lennének konzolok, akkor nem pc portot kapnánk, hanem arra kihegyezett játékokat.
Ebben a formában egyetértek, minden megtalálhatja a maga vásárlóközönségét, bár azért mindent talán mégsem lehet letolni az embere torkán. Azért pl. az Apple cuccok csak képviselnek valami extrát egy egy "sima" pc-hez képest. ( Ha mást nem az OSX-et ) A Steam Machine koncepció sem nagyon jön át. De ki tudja..... Akár egy pofás ház is eladhatja őket ha a belső és az ár korrekt.
Ha már itt tartunk, akkor inkább fordítva. Egy multi címnél nincs se idő, se pénz arra hogy a nagyobb teljesítményre képes platform verziójába "extrákat" tegyenek.....
Abban meg én is hajlamos vagyok egyetérteni, hogy a Microsoft kinyiffantja a saját konzolját ezzel. Nyilván személyes döntés, de én pl. most adom el az XO-t és veszek PS4-et, ez lett volna az egyetlen XO exkluzív játék ami érdekelt volna platformon. Ja hogy jön PC-re is? Bye Xbox! Nehogy itt platform-fanatikusok a torkomnak ugorjanak, azon játszok, ami leginkább megfelel az igényeimnek. Ha tehetném lenne minden konzolom meg egy high end PC-m! Na megyek is lottózni...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.