Megérkezett a januári digitális eladásokról szóló jelentés a Superdata jóvoltából. Kezdjük rögtön egy érdekességgel: a Rise of the Tomb Raiderből világszerte háromszor több példány fogyott PC-n az első hónapban, mint Xbox One-on.
Az elemzőcég azzal indokolta a masszív különbséget, hogy Lara legújabb kalandja ugyanazon a napon jelent meg a Microsoft konzolján, mint a Fallout 4. Ezzel szemben a PC-s verzió a viszonylag csendes januári időszakban látott napvilágot. A redmondiak szerint nincs baj az Xbox One-os adatokkal, ezen a platformon több mint egymillió példányban talált gazdára a játék.
A Superdata szerint a digitális eladások 2016 januárjában elérték a 6,3 milliárd dollárt, ami 8 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. Minden ágazat növekedni tudott (PC-n a legjobban, itt 33 százalékos a növekedés), kivéve a free-to-play MMO-kat. A konzolos eladások 30 százalékkal emelkedtek.
A játékosok tehát többet vásárolnak digitálisan, mint egy éve. A legnagyobb bevételt hozó címek a Call of Duty: Black Ops III, a FIFA 16, a Grand Theft Auto V, a Destiny és a Fallout 4 voltak.
Lássuk a teljes listát!
Konzol
- Call of Duty: Black Ops III
- FIFA 16
- Grand Theft Auto V
- Destiny
- Fallout 4
PC
- StarCraft II
- Counter-Strike: Global Offensive
- Fallout 4
- Rise of the Tomb Raider
- Grand Theft Auto V
Free-to-play MMO
- League of Legends
- Crossfire
- Dungeon Fighter Online
- World of Tanks
- DOTA 2
Fizetős MMO
- World of WarCraft
- Lineage I
- TERA: Online
- Star Wars: The Old Republic
- Blade & Soul
Mobil
- Clash of Clans
- Monster Strike
- Candy Crush Saga
- Puzzle & Dragons
- Candy Crush Soda Saga
Közösségi
- DoubleDown Casino
- Slotomania
- Candy Crush Saga
- FarmVille 2
- Candy Crush Soda Saga
Megbeszélhetjük, de csak ha aranyból készíted azt a szobrot.
Ki kellene vizsgáltatnod magad fanboyism-mal, de sürgősen.
Bocsi de szerintem Te kevered az Uc szériát a Heavy Rain,Beyond two Souls,Until Dawn játékokkal.Az Uncharted,és a Last of Us sosem volt intereaktív mozi.Legfeljebb annyira szép grafikája volt hogy azt hitték az akik nem játszottak vele, de igazából kőkemény játékmenetük van.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1177850
de konzolon legalább ócsóbb a hardver, a hülyének is megérei. főleg annak
Az új Tomb Raider sem rossz, de még a külön "challange tomb-okba" sem mertek normális fejtörőket rakni, csak olyanokat amiken végig kell ugrálni. Ha dolgoztak vele akkor miért nem tudták rendesen megcsinálni? Bár az előző rész ebből a szempontból még rosszabb volt, ahhoz képest ez nagy javulás.
Én játszani szeretnék, lemenni egy elhagyatott helyre, magamra utalva pár életcsomaggal, lőszerrel és felfedezni a helyet, gondolkodni a továbbjutáson.
És nem, már nem izgalmas hogy pont felrobbant a mögöttem lévő épület amiből épp kimenekültem, illetve 2 gomb folyamatos nyomogatásával kimászok a felborult kocsi alól."
Attól hogy néhol vannak benne ilyen átvezetők,nem erről szól sem az Uc sem a Last of Us játékmenete,hanem a nagybetűs játékmenetről mint említetted.Az Uc.ben a TLoU-ban is van felfedezés,kraftolás,,életcsomag,lőszer,játékmenet (a 2 gombos nyomkodás nagyon ritkán fordul elő)és bizony lehet én vagyok a buta de volt hogy gondolkodnom kellett a továbbjutáson illetve megizzasztott egy-egy boss harc.(főleg a The Last of Us hard-on...:P)
Nem értem hogy miért támadsz egy szakemberek és a gamer-társadalom által is elismer szériát.Vannak butított játékok de nem mond már meg nekünk hogy az Uc vagy a Last of Us ilyen, mert csak magadat teszed nevetségessé.
"Lassan már nem lehet ezeket az UC típusú játékokat élvezni."
Te most viccelsz ugye?Most őszintén ember ne már,rohadt átlátszó vagy...
1. Nincs tört belőle. 2. 12-ért olcsóbb mint átlag 17-18-ért. (One se kell hozzá.)
3. PC-je eleve több embernek van mint. 8. genes Konzolja.
https://www.youtube.com/watch?v=n5PJm_xhxtc&feature=youtu.be
Aztán óvatosan a hangerővel ha másik is vannak otthon!
Semmivel sem összetettebb a történet mint az 1999-es 4. részé, mégis úgy akarták előadni mintha világmegváltás lenne. Iszonyatosan egyszerű lett az új Lara a régihez képest, ahogy a mellékkarakterek is. Lara Croft és Von Croy tanítvány-mester kapcsolata régen sokkal érdekesebb volt vagy Lara-Kurtis Trent közötti kapcsolat. A párbeszédek jobbak voltak, Lara kemény volt, de ha kellett akkor megmentette még az ellenségét is, lásd TR5, tengeralattjárós pálya vége. Sokkal összetettebb karakter volt. Ennyit a faék egyszerűségről.
Most kaptunk egy túldramatizált nyálas sztorit, párbeszédeket, karaktereket kb. Twilight és Hunger Gamest néző tinilányok szintjén. Ez fogja meg az embereket? Most miért, mert állandóan nyög és az olyan realisztikus? Vagy mert állandóan a sztori van központban azt az illúziót kapod, hogy akkor jó is a sztori?
Sajnálom, hogy mára fontosabb lett a történetmesélés és dramaturgia mint maga a nagybetűs játékmenet. Az előző gennél még újdonság volt, de ez a scriptelt moziélmény remélem mindenki szemében elavult és unalmas lesz végre. Lassan már nem lehet ezeket az UC típusú játékokat élvezni.
Én játszani szeretnék, lemenni egy elhagyatott helyre, magamra utalva pár életcsomaggal, lőszerrel és felfedezni a helyet, gondolkodni a továbbjutáson. Én akarok magamtól kapaszkodni, fedezékbe vonulni, életet visszatölteni, ne a játék tegye meg helyettem, automatikusan. És nem, már nem izgalmas hogy pont felrobbant a mögöttem lévő épület amiből épp kimenekültem, illetve 2 gomb folyamatos nyomogatásával kimászok a felborult kocsi alól.
Míg régen klisés faék egyszerű,buta és bugyuta története volt ezeknek a játékoknak addig egy Last of Us, Uncharted jól felépített dramaturgiával,okosan felépített karakterekkel rendelkezik.Inkább játszok ezekkel mint a régi játékokkal.Nosztalgiázásra jók,de meg se közelítik azt a minőséget amit az ND képvisel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.