Az Uncharted 4: A Thief's End legújabb fejlesztői naplójából kiderül, hogy a játékban található bejárható terep tízszer nagyobb, mint ami a korábbi részekben volt. Még több választási lehetőségünk lesz.
A Naughty Dog szerint az Uncharted 4: A Thief's End bejárható terepe mintegy tízszer nagyobb lesz, mint a sorozat korábbi részeiben. A játékosok többféle módon fedezhetik fel a pályákat, akár több alternatív útvonalon is; magyarul a folytatás nem lesz annyira lineáris, mint a korábbi részek.
Végül azt is megtudtuk, hogy immár a főszereplők arckifejezéseiért is motion capture felel, nem úgy mint korábban.
A hétvégén került aranylemezre Nathan Drake kalandja, így a május 10-én esedékes premier simán tartható. Ez az ötrészesre tervezett fejlesztői naplósorozat harmadik epizódja:
Egyébként kibaszottul örülök neki, hogy méginkább fog a TLOU-ra hasonlítani, mely örök kedvencem, ezzel legalább elleszünk a folytatásig, ha már Naughty Dognál úgy döntöttek, hogy szarnak az egészre a továbbiakban és valóban ez az utolsó rész.
Bár egy korábbi gameplay videóban bemutatott terepjárós üldözés továbbra sem tetszik, mert egy lapát szar, az autó kb mindent legyalult a picsába, a fizikája pedig a Mario Kart-ot idézte erősen, mint valami kibaszott játéktermi szar, ezredforduló előtti NFS-ekben jobb volt, remélhetőleg ez a végleges változatban némileg javításra kerül.
(telóról nem lehet szerkeszteni)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.