Hatalmas bejárható tereppel jön az Uncharted 4

  • Írta: zoenn
  • 2016. március 22.
  • Videó
Link másolása
Az Uncharted 4: A Thief's End legújabb fejlesztői naplójából kiderül, hogy a játékban található bejárható terep tízszer nagyobb, mint ami a korábbi részekben volt. Még több választási lehetőségünk lesz.

A Naughty Dog szerint az Uncharted 4: A Thief's End bejárható terepe mintegy tízszer nagyobb lesz, mint a sorozat korábbi részeiben. A játékosok többféle módon fedezhetik fel a pályákat, akár több alternatív útvonalon is; magyarul a folytatás nem lesz annyira lineáris, mint a korábbi részek.

Végül azt is megtudtuk, hogy immár a főszereplők arckifejezéseiért is motion capture felel, nem úgy mint korábban.

A hétvégén került aranylemezre Nathan Drake kalandja, így a május 10-én esedékes premier simán tartható. Ez az ötrészesre tervezett fejlesztői naplósorozat harmadik epizódja:

54.
54.
LAZLOW20
A videóban megemlítik hogy a nyilt terepet és a több féle képpen megoldható'küldetéseket' megpróbálták úgy implentálni hogy a játék eközben ne veszitsen az intenzitásából.Ha úgy oldják meg hogy egy kökemény becsinálós scriptelt rész után (mint pl. a második részbe a helikopteres üldözések)bedob a játék egy nyilt terepre ahol egy kicsit lejjeb mehet az adrenalin szinted akkor ez tényleg jót fog tenni a játékmenetnek,és igy legalább elmondhatjuk hogy a fejlesztök mertek kockáztatni és tényleg újitottak a játékmeneten valamelyest .Zároszóként annyit hogy én egyáltalán nem aggódók,mert a Naughty Dog eddig még mindig hozta az elvárt minöséget.
53.
53.
RMED
Kedves moderátorok, adminok! Mikor lesz már tiltva ez a élettelen, agglegény takonygombóc?
31.
31.
Caleon
#20: Mondjuk tényleg moderálni kéne, szerintem ez a mocskos beszéd már túlzás.
25.
25.
PS4jacksony
Már már olyan a minőség,hogy nyugodtan kijelenthetjük egy zsenális kalandfilmben lesz részünk !
24.
24.
Winter
Én valami Tomb Raider szerű szabadságra gondolok.
23.
23.
Caleon
A Division-nél mindenki azon nyafogott, hogy elvették Brooklyn-t, most ne az legyen a baj, hogy tízszer nagyobb lett a játék! :-D
22.
22.
Macifasz
#20: Kétlem, hogy javítanák a terepjárós részt (bár engem nem zavart különösebben), de aztán ki tudja. Amúgy a készítők pedig nem mondták egy szóval se, hogy innentől kezdve szarnak majd az egészre, ez ugyan is csak Nate történetét zárja le...a jövőben jöhetnek folytatások, csak max nélküle. Mondjuk ennek én személy szerint nem örülnék. Nálam az Uncharted = Nathan Drake és a társai.
20.
20.
dvs00
És a videó hol a faszomba van? Csak nekem nem jelenik meg?

Egyébként kibaszottul örülök neki, hogy méginkább fog a TLOU-ra hasonlítani, mely örök kedvencem, ezzel legalább elleszünk a folytatásig, ha már Naughty Dognál úgy döntöttek, hogy szarnak az egészre a továbbiakban és valóban ez az utolsó rész.
Bár egy korábbi gameplay videóban bemutatott terepjárós üldözés továbbra sem tetszik, mert egy lapát szar, az autó kb mindent legyalult a picsába, a fizikája pedig a Mario Kart-ot idézte erősen, mint valami kibaszott játéktermi szar, ezredforduló előtti NFS-ekben jobb volt, remélhetőleg ez a végleges változatban némileg javításra kerül.
18.
18.
Yanez
#14: Ezt en is igy gondolom, csak az ember aggodik ugye! :)
14.
14.
unrealnoise
#1: Nos. Minek erőltetik? Mert több játékelemet, arra való lehetőséget biztosít. Ha COD szerűen továbbra is csőjáték lenne a sztori, az minden lenne csak nem fejlődés. Persze nem várok egy komplex nyílt világot, de helyeslem a döntésüket. Nagyobb bejárható, látható és felfedezhető tér mellett jobban el tud merülni az ember a játék világában, mint egy igazi csőjátékban.
11.
11.
Seggeszkexkluzív
#1: dettó, nekemis ez jutott eszembe ahogy az mgs is egy hatalmas üres játék lett, ennek se tesz majd jót. Persze biztos vagyok benne hogy sokkal jobban megoldják mint konaminál, de egy alapvetően moziszerű játékot ílyen módon bővíteni öreg hiba.
10.
10.
NathanDrake
Méltó módon akarják befejezni Nathan Drake utolsó kalandját és ennek meg kell adni módját. Mindenki nyugodjon le a Naughty Dogosok tudják hogy mit csinálnak. Gyűjtői előrendelve május 10 várunk :)
7.
7.
kamgecam
#5: Ez igaz,és bízok annyira az ND-s srácokban hogy nem megy a sztori kárára a pálya bõvítés.
6.
6.
kamgecam
#1: Egyetértek!Kár hogy minden játékba bele akarják erõltetni.Sokkal fontosabb a dramaturgia,a karakterek a ritmus egy ilyen játéknál.
5.
5.
azureknight0715
#1: Ez nem attól függ. Ja mgs-nek nem tett jót, de csak azért mert nem kapott kellő odafigyelést. Ha tartani tudál volna azt ami a prologusban volt akkor simán hatalmas game lett volna. Witchernél sikerült megoldaniuk a hatalmas bejárható terület ellenére is hogy gördülékeny élvezhető játekmenete legyen ami nem fullad unalomba.
4.
4.
delphijos
#2: Másnak sehol sem. Ugye milyen sz@r? ;)
3.
3.
gyerecske
#1: Szerintem azért ez nem lesz olyan rossz emiatt.
2.
2.
Yanez
#1: *miatt
(telóról nem lehet szerkeszteni)
1.
1.
Yanez
Én nem örülök ennek. Minek erőltetik mindenhová a nyílt terepet, bejárható területeket? Az UC-t kifejezetten pont ennek hiánya most sszeretem. Az MGS-nek sem tett jót a sandbox, bár ez csak nagyobb terület...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...